بورس

رشد ۲۴۹۲ واحدی شاخص

امروز سه شنبه شاخص کل بورس با ۲۴۹۲ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۳۳۷ هزار واحد ایستاد.

به گزارش روند بازار بورس به نقل از مهر امروز سه شنبه شاخص کل بورس با ۲۴۹۲ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۳۳۷ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۱۲۲۱ واحد افزایش یافت و رقم ۳۴۰ هزار و ۱۷۸ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۱۹ هزار معامله به ارزش ۴۸ هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال انجام شد.

معدنی و صنعتی گل گهر، ایران خودرو، بانک ملت، پتروشیمی نوری و سایپا نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل معدنی و صنعتی چادرملو و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم با ۹ واحد کاهش، در رقم ۱۸ هزار و ۱۲۹ واحد ایستاد. در این بازار ۱۵۸ هزار معامله به ارزش ۵۰ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال انجام شد.

صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس، تجلی توسعه معادن و فلزات و توسعه سامانه نرم افزاری نگین نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی و در مقابل تولید نیروی برق دماوند، پلیمر آریا ساسول و بیمه سامان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا