بورس

تغییر مسیر شاخص بورس/ نفتی‌ها سرخ‌پوش شدند

امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه شاخص کل بورس با افت بیش از پنج هزار واحدی به محدوده یک میلیون و ۵۷۲ هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز در حدود ۰٫۰۷ درصد افزایش داشت.

به گزارش روند بازار بورس به نقل از تجارت‌نیوز، بورس امروز افت پنج هزار و ۴۳۱ واحدی را تجربه کرد و در نهایت به سطح یک میلیون و ۵۷۲ هزار واحد رسید.

افزایش شاخص کل هم‌وزن بورس

بر اساس داده‌های شرکت بورس و اوراق بهادار، امروز شاخص کل هم‌وزن ۰٫۰۷ درصد رشد داشت و به محدوده ۴۴۴ هزار و ۹۷۳ واحدی رسید.

معامله‌گران در این روز ۸۱۱ هزار و ۲۰۰ معامله به ارزش ۷۴ هزار و ۳۴ میلیارد تومان انجام دادند.

امروز نمادهای شپنا، فملی، فولاد، شتران، شبندر، نوری، شستا و پارسان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین نمادهای وامید، تاصیکو، وتجارت، وبملت و مبین بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس افت کرد

در روز یکشنبه شاخص فرابورس با کاهش ۸۷ واحدی به محدوده ۲۱ هزار و ۴۸۹ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۴۲۴ هزار و ۸۲۳ معامله بود.

امروز نمادهای آریا، شگویا، غصینو، زاگرس، فزر، زاگرس و وسپهر بیشترین تاثیر منفی و نمادهای شرانل، صبا، تجلی و کوثر نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

نمادهای فزر، کرمان، آریا، فرابورس، زقیام، تلیسه و تجلی نیز لقب نمادهای پرتراکنش فرابورس را گرفتند.

آخرین قیمت ۱۴۸ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۷۷ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود هشت هزار و ۲۴۵ میلیارد تومان رسید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا