بورس

شاخص کل بورس بیش از ۱۶ هزار واحد تقویت شد

شاخص کل بورس اوراق بهادار بر خلاف روز گذشته، با افزایش ۱۶۸۷۳ واحدی معادل ۱.۱۰ درصد، به یک میلیون و ۵۵۶ هزار و ۵۵۲ واحد رسید.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرنگار ایبِنا، امروز (سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱)، تالار شیشه‌ای شاهد تداوم روند صعودی شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۳۸۲۱ واحدی، به رقم ۳۵۲ هزار و ۵۴۹ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۶۴۰۲ واحدی، عدد ۴۸۶ هزار و ۴۰ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۳۸۰۴ واحدی به رقم ۲۸۸ هزار و ۸۴۱ واحد رسید.

همچنین شاخص سهام آزاد شناور ۲۲۵۵۵ واحد افزایش را رقم زد و به سطح ۲ میلیون و ۳۸ هزار و ۵۹۶ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۱۶۱۹۹ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۱۶۶ هزار واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با ۲۲۱۷۶ واحد افزایش همراه بود و عدد ۳ میلیون و ۵۱ هزار و ۷۵۰ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص کل بورس بیش از ۱۶ هزار واحد تقویت شد

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا