بورس

کاهش ۸۰۰ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه) بازار سهام، با ۸۴۵ واحد کاهش معادل ۵ صدم درصد به یک میلیون و ۸۱۷ هزار و ۷۶۵ واحد رسید.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، اما شاخص هم وزن با ۳ هزار و ۶۰۷ واحد افزایش معادل ۶۶ صدم درصد در محدوده ۵۴۹ هزار و ۲۶۴ واحد قرار گرفت.
نماد‌های فولاد، فملی، کگل، فارس از نماد‌های تاثیر گذار منفی بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد وبملت، وپاسار و وتجارت با تاثیر مثبت از کاهش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های شستا، فولادف و خزامیا هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر منفی بر بازار سهام بودند. نماد وبملت، خودرو، بورس و وتجارت هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس بود.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۳۷ واحد کاهش به عدد ۲۳ هزار و ۸۳ واحد رسید.
نماد‌های انتخاب، فروژ و فزر از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر منفی و نماد‌های دی، گدنا، کرمان و قچار از نماد‌های با تاثیر مثبت بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۲۷۱ نماد مثبت برابر ۴۳۵ نماد منفی بود. ۷۰ صف خرید مقابل ۵۴ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به ۵۳۴ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۱۶ میلیارد و ۶۶۰ میلیون سهام را به ارزش ۷ هزار و ۵۳۱ میلیارد و دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۹۴ میلیارد دلار بود.

کاهش ۸۰۰ واحدی شاخص کل بورس

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا