بورس

افزایش ۱۳۰۰ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه) بازار سهام، با هزار و ۳۶۴ واحد افزایش معادل ۸ صدم درصد به یک میلیون و ۷۸۲ هزار و ۹۹۶ واحد رسید.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، شاخص هم وزن نیز با هزار ۹۳۰ واحد افزایش معادل ۳۶ صدم درصد در محدوده ۵۴۱ هزار و ۳۶ واحد قرار گرفت.
نماد‌های شستا، اخابر و رمپنا از نمادهای تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد فارس، ومعادن، شخارک و کگل با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های شستا، سابیک، آسیاتک و خگستر از نمادهای پرتراکنش با تاثیر مثبت بر بازار سهام بودند. نماد اردستان ، خودرو و فسبزوار هم از نمادهای پرتراکنش با تاثیر منفی بر شاخص کل بورس بود.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با یک واحد افزایش به عدد ۲۲ هزار و ۷۰۸ واحد رسید.
نمادهای دی ، گدنا، وکبهمن و بپیوند از نمادهای پرتراکنش با تاثیر مثبت و نمادهای فروژ ، ددانا و وسپهر از نمادهای با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۳۵۶ نماد مثبت برابر ۳۵۶ نماد منفی بود. ۷۴ صف خرید مقابل ۳۸ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به ۴۰ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۱۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون سهام را به ارزش ۵ هزار و ۵۴۸ میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۸۶ میلیارد دلار بود.

افزایش ۱۳۰۰ واحدی شاخص کل بورس

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا