بورس

افزایش بیش از ۶۵ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با ۶۵ هزار و ۵۲۰ واحد افزایش معادل سه و ۷۷ صدم درصد به یک میلیون و ۸۰۴ هزار و ۳۰۳ واحد رسید.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صداوسیما، شاخص هم وزن نیز با ۱۰ هزار و ۷۰۷ واحد افزایش معادل دو و چهار صدم درصد در محدوده ۵۳۶ هزار و ۳۷۰ واحد قرار گرفت.
نماد‌های فولاد، فملی، فارس، شپنا، وغدیر، شستا و شبندر از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند.
نماد‌های شستا، فولاد، شپنا، فملی و شتران از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت بر بازار سهام بودند. اما نماد خودرو و خگستر هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر منفی بر شاخص کل بورس بود.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۵۴۹ واحد افزایش به عدد ۲۲ هزار و ۷۵۷ واحد رسید.
نماد‌های دی، فروژ، کرمان، فرابورس از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت و حآفرین، انتخاب و فجهان از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار سهام امروز شاهد ۶۷۳ نماد مثبت برابر ۵۰ نماد منفی بود. همچنین ۴۳۲ صف خرید مقابل ۱۹ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی نیز ۳۰۶ میلیارد تومان بود.
معامله گران امروز میلیارد ۲۸ میلیارد و ۱۱۰ میلیون سهم را به ارزش ۱۲ هزار و ۹۶۸ میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری بازار سهام امروز هم ۲۸۴ میلیارد دلار بود.

افزایش بیش از ۶۵ هزار واحدی شاخص کل بورس

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا