ورزش

شانس قهرمانی تراکتور بیشتر از استقلال است

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به احتمال قهرمانی تراکتور در جام حذفی گفت: فرهاد مجیدی با استعفایی که داد روحیه استقلالی‌ها را در آستانه فینال به هم ریخت.

روند بازار – کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر، درذ خصوص دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور بین تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور تبریز گفت: هر دو تیم توانایی های فنی زیادی را در بازی های قبلی خود به نمایش گذاشتند و استحقاق حضور در فینال را دارند. استقلال و تراکتور سابقه کسب قهرمانی جام حذفی را دارند و می توانند با آرامش بیشتری بازی کنند.

کارشناس فوتبال ایران درباره اینکه شانس کدام تیم برای رسیدن به جام بیشتر است تصریح کرد: فکر می کنم شرایط تراکتور بهتر از استقلال است. با وجود اینکه رضا اسدی محروم و رشید مظاهری نیز به خاطر کار غیر حرفه ای کنار گذاشته شده است  باز هم تراکتور مهره های تاکتیکی بهتری دارد.

بازیکن پیشین استقلال تهران افزود: رفتار فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم در دادن استعفای ناگهانی خود ضربه بزرگی به روحیه بازیکنان این تیم  زد. قطعا شرایط روحی کاروان استقلال خوب نیست و فکر می کنم کفه ترازو به نفع تراکتور است.

محمدی اظهار داشت: استقلال در آسیا هم کار سختی دارد. آنها فرصت بسیار کمی برای حضور قدرتمند در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان

مربی پیشین تراکتور در پایان خاطرنشان کرد: جای طرفداران هر دو تیم واقعا خالی است و فوتبال بدون تماشاگر نمی چسبد. به هر حال امیدوارم تیمی که لیاقت راهیابی مستقیم به لیگ قهرمانان فصل آینده آسیا را دارد به قهرمانی برسد.

خبرنگار: مهدی مرتضویان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا