اقتصادیعکس و فیلم

اینفوگرافیک | شتاب در نوسازی خانه‌های فرسوده

وجود بیش از ۲۰۰ هزار پلاک فرسوده و ناکارآمد در تهران، تهدیدی است که در بحران‌هایی مثل زلزله، سیل، آتش سوزی و دیگر رویدادها و حوادث، پایتخت را آسیب پذیرتر کرده است. بر همین اساس شهردار تهران به تازگی از برنامه‌ها و مشوق‌های جدید برای تسریع در احیای این بافت ناکارآمدئ شهری خبر می‌دهد.


به گزارش روند بازار به نقل از همشهری آنلاین، مجیدجباری: بافت‌های فرسوده تهران تهدید بالقوه این شهر هستند به این معنا که اگر بمب ساعتی حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله ضامن آن را بکشند، خسارت بزرگ و جبران ناپذیری را بر تهران تحمیل می‌کنند. هر سال از سوی مدیران بحران شهر تهران تعداد کشته‌شدگان احتمالی پس از حادثه در این مناطق تخمین زده شده و هشدارهای پیاپی می‌دهند که باید هر چه سریع‌تر این بافت‌ها نوسازی شوند اما این اقدام با سرعت کمی صورت می‌گیرد. در اینفوگرافیک زیر با اعداد و ارقام این موضوع برای چندمین بار هشدار داده شده است:

اینفوگرافیک | شتاب در نوسازی خانه‌های فرسوده


منبع: همشهری آنلاین

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا