اقتصادی

شرایط جدید فروش نقدی و اقساطی کی‌ام‌سی T8 از سوی کرمان موتور اعلام شد

کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی کی‌ام‌سی T8 ویژه مهرماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد. فروش مهر ماه کرمان موتور به صورت نقد و اقساط انجام می‌شود.

روند بازار – شرکت کرمان موتور شرایط فروش کی ام سی T8 ویژه مهرماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد. در این شرایط متقاضیان می‌توانند پیکاپ کرمان موتور را به روش نقد و اقساط خریداری نمایند. این شرایط از امروز، شنبه، پانزدهم مهرماه ۱۴۰۲، در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

در روش خرید نقدی، مشتریان بایستی مبلغ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان را در لحظه خرید به شرکت ارائه دهند. سند خودرو در این روش آزاد است و خودرو ظرف ۴۵ روز کاری به آن‌ها تحویل داده می‌شود.

در روش خرید اقساطی، پیش‌پرداخت ۶۵۰ یا ۷۰۰ میلیون تومانی از مشتریان مطالبه می‌شود. مابقی قیمت خودرو نیز در قالب اقساط ۱۸، ۲۴ و ۳۶ ماهه از مشتریان دریافت خواهد شد. اقساط به‌صورت چک‌های سه‌ماهه از مشتریان دریافت می‌شوند. همانند روش پرداخت نقدی، در خرید اقساطی نیز موعد تحویل خودرو ۴۵ روز کاری است. جریمه تأخیر در تحویل خودرو نیز سه درصد ماهانه محاسبه شده است.

رنگ‌های قابل انتخاب در شرایط فروش کی ام سی T8 شامل سفید،‌ مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری است. همچنین خودروها همراه با بیمه بدنه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند و هزینه بیمه بدنه در اقساط خودرو محاسبه شده است.

جدول شرایط فروش کی ام سی T8 در مهرماه ۱۴۰۲:

جدول شرایط فروش کی ام سی T8 در مهرماه 1402:

کی ام سی T8 یکی از پیکاپ‌های پرطرفدار در بازار خودرو ایران به‌حساب می‌آید. تولید این خودرو از سال ۱۳۹۹ در کرمان موتور آغاز شده است و تا به امروز ادامه دارد. پیشرانه دولیتری توربوشارژر این خودرو به همراه جعبه‌دنده شش‌سرعته دستی، نقطه قوت اصلی آن محسوب می‌شوند.

این پیکاپ قابلیت شخصی‌سازی بسیاری دارد، ازاین‌رو علاقه‌مندان به آفرود KMC T8 را یک گزینه مناسب در بازار خودرو قلمداد می‌کنند. زوایای حمله و خروج مناسب در کنار سیستم تعلیق قدرتمند، ازجمله مواردی هستند که باعث می‌شوند KMC T8 فروش مناسبی را در بازار تجربه کند.

منبع: دیجیاتو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا