اقتصادی

شرایط فروش زوتی DL5 از سوی پارس خودرو آذر ماه + جدول

شرکت پارس خودرو در آذرماه ۱۴۰۲، شرایط فروش زوتی DL5 (که خودروی وارداتی این شرکت محسوب می‌شود) را اعلام کرد.

به گزارش روند بازار، شرکت پارس خودرو در آذرماه ۱۴۰۲، شرایط فروش زوتی DL5 (که خودروی وارداتی این شرکت محسوب می‌شود) را اعلام کرد. این شرایط ویژه افرادی است که در اسفندماه سال گذشته نسبت به ثبت‌نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اقدام کرده بودند. اولویت‌بندی متقاضیان خودروهای وارداتی براساس لیست وزارت صمت انجام شده است. ازاین‌رو برخی از متقاضیان که در نوبت دریافت خودروی وارداتی بودند، اکنون پیامک اطلاع‌رسانی از سوی پارس خودرو دریافت کرده‌اند.

شرایط فروش زوتی DL5 از نوع پرداخت کامل وجه با موعد تحویل فوری است. این خودرو تنها با رنگ سفید عرضه شده. همچنین خودروهای این بخشنامه طی ۳۰ روز کاری به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

شرایط فروش زوتی DL5 در آذرماه ۱۴۰۲:

خودروقیمت (تومان)رنگ‌های موجودموعد تحویل
زوتی DL5۱,۰۵۹,۹۶۶,۰۰۰سفید۳۰ روزه

زوتی DL5 محصول وارداتی پارس خودرو است که با قیمت تقریبی یک میلیارد تومان (معادل ۲۰ هزار دلار) لقب ارزان‌ترین خودروی وارداتی به بازار کشورمان را تاکنون در اختیار دارد. این خودرو یک کراس‌اوور جمع‌وجور به شمار می‌آید. خودروهایی نظیر ام‌وی‌ام X55 پرو، هایما S5، چانگان CS35 پلاس و تیگارد X35 رقبای زوتی DL5 محسوب می‌شوند.

نسخه‌های وارداتی زوتی DL5 به ایران از پیشرانه ۱.۵ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر بهره می‌برند که حداکثر ۱۴۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس اتوماتیک CVT نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو بر عهده دارد. مصرف سوخت ترکیبی این کراس‌اوور نیز ۷.۲ لیتر به‌ازای صد کیلومتر عنوان شده است. زوتی DL5 با دارابودن فاصله محوری ۲.۶ متر، یک کراس‌اوور شهری است که خانواده‌های کوچک و جوانان، مشتریان هدف آن را تشکیل می‌دهند.

درزمینه امکانات رفاهی و ایمنی،‌ زوتی DL5 در محدوده متوسط بازار قرار می‌گیرد. این خودرو به دو کیسه هوا به همراه سیستم کنترل پایداری و ترمز کمکی مجهز است. کروز کنترل، دوربین و سنسور پارک عقب، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر و تهویه مطبوع نیمه‌خودکار تجهیزات رفاهی این کراس‌اوور را تشکیل می‌دهند.

منبع: دیجیاتو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا