اقتصادی

شرایط فروش و قیمت سورن پلاس XU7P اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش و قیمت سورن پلاس XU7P یا همان سورن پلاس بهینه را اعلام کرد. این خودرو قرار است تا جایگزین پژو پارس در خطوط تولید ایران خودرو باشد.

به گزارش روند بازار به نقل از آخرین خودرو، سورن پلاس XU7P قیمت مصوب ۴۵۹ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان را در کارخانه دارد. این قیمت برای کلاس ۵۸۴۰۲ این خودرو است. متقاضیان می توانند جایگزین پژو پارس را با موعد تحویل ۹۰ روز کاری و یا ماه های سال ۱۴۰۳ خریداری کنند.

نام خودروقیمت آذر ۱۴۰۲ (تومان)
۴۵۹.۱۱۸.۹۰۰۴۵۹.۱۱۸.۹۰۰
شرایط فروش و قیمت سورن پلاس XU7P اعلام شد

سورن پلاس بهینه از نظر فنی تفاوتی با پژو پارس بهینه فعلی ندارد. این خودرو به پیشرانه XU7P مجهز است. پیشرانه سورن پلاس بهینه و پژو پارس بهینه ۱.۸ لیتری و ۸ سوپاپ است و ۹۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده جایگزین پژو پارس، یعنی سورن پلاس بهینه، از نوع ۵ سرعته دستی است که توان را به چرخ های جلو می رساند. این خودرو می تواند در حالت بهینه مصرف سوخت نزدیک به ۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را داشته باشد.

سورن پلاس بهینه از نظر سطح امکانات رفاهی تا حدی ضعیف تر از سورن پلاس EF7 بنزینی است. این خودرو به دو کیسه هوا، تریم داخلی پارچه، پشتی برقی صندلی های جلو، رینگ فولادی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، فرمان هیدرولیک، آینه های تاشو برقی، تهویه اتوماتیک، ترمز دیسکی جلو و کاسه ای عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، نشانگر تعویض دنده GSI، سنسور پایش باد تایرها، چراغ روشنایی روز، پوزیشن لامپ، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و… است. در سورن پلاس بهینه ویژگی هایی مانند کروز کنترل و رینگ آلومینیومی دیده نمی شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا