اجتماعی

شروع بارش‌ها در تهران از عصر امروز

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز و فردا آسمانی نیمه ابری تا ابری گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود. از اواخر وقت پنجشنبه تا جمعه نیز در بعضی ساعات بارش باران و گاهی همراه با رگبار و رعد و برق قابل انتظار است.

به گزارش روند بازار، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، امروز و فردا( ۱۲ و ۱۳ اسفند ماه)، آسمانی نیمه ابری تا ابری گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود و از عصر امروز تا جمعه شب بتدریج در سطح استان در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق و در ارتفاعات بارش باران و برف همراه با مه و گاهی کولاک برف (با احتمال صاعقه و تگرگ) قابل انتظار است.

همچنین از ظهر جمعه تا یکشنبه( ۱۳ تا ۱۵ اسفند ماه) در بعضی ساعات (به ویژه در نیمه جنوبی) وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید مورد انتظار است.

همچنین امروز افزایش دما و فردا کاهش محسوس دما و در ارتفاعات یخبندان شبانه در سطح زمین پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های‌ فیروزکوه و امین‌آباد با دمای ۱- درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین آسمان تهران فردا (۱۳ اسفندماه) نیمه ابری تا ابری، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در روز و نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در اواخر وقت کاهش ابر با بیشترین و کمترین دمای ۱۶ و ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین شنبه (۱۴ اسفندماه) آسمان تهران قسمتی ابری همراه با وزش باد در اواخر وقت و وزش باد شدید خواهد بود. دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۴ و ۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: ایسنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا