سیاسی

شروع مجدد گفتگوهای آژانس اتمی با ایران

مدیرکل آژانس اتمی با اشاره به دیدار خود با رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد که گفتگوها با ایران درخصوص موضوعات پادمانی ازسر گرفته شد.

به گزارش روند بازار به نقل از بازار، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شامگاه دوشنبه از شروع مجدد گفتگوها بین این سازمان و جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

گروسی طی پستی در صفحه توئیتر خود نوشت که با «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران در وین دیدار کرده و بدین‌وسیله، گفتگوهای دوجانبه ازسر گرفته شدند.

وی توضیح داد که در دیدار با اسلامی، درباره از سرگیری گفت‌وگوهای آژانس اتمی با تهران درباره مسائل پادمانی حول برخی تاسیسات هسته‌ای در ایران رایزنی کرده است.

مدیرکل آژانس اتمی در توئیتی نوشت: «گفتگوها با ایران برای شفاف‌سازی درباره موضوعات برجسته پادمانی ازسر گرفته شد. من با محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان کنفرانس عمومی آژانس اتمی دیدار کردم».

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا