اجتماعی

شرکت فایزر ۱۵ هزار دوز واکسن به ایران هدیه داد

همتی درباره واردات واکسن فایزر گفت: قرار است ۱۵ هزار دوز واکسن کرونا شرکت فایزر بصورت اهدایی به ایران داده شود.

روند بازار به نقل از صداوسیما نوشت: رییس سازمان هلال احمر کشور افزود: به دلیل شرایط خاص نگهداری این واکسن با هماهنگی وزارت بهداشت به زودی مراحل انتقال آن به کشور انجام خواهد شد.

وی گفت: در زمان رسیدن واکسن نحوه دریافت واکسن در رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد و روز گذشته هم برای پیگیری بیشتر این موضوع جلسه در تهران برگزار کردیم.

واکسن آمریکایی کرونا چقدر اثربخش است؟

همتی در سفر خود به آبادان و خرمشهر از یک استخر سرپوشیده، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نفت و گاز اروندان خرمشهر و مرکز درمانی مادر و یک هتل در آبادان بازدید کرد.

او هدف از این بازدیدها را واگذاری اماکن ورزشی به سازمان هلال احمر عنوان کرد و از تامین تلاش برای تامین اعتبار در تهران برای نگهداری ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در خرمشهر خبر داد.

رییس سازمان هلال احمر کشور با اشاره به محرومیت شهرهای آبادان و خرمشهر از یک داروخانه تخصصی هلال احمر گفت: سازمان هلال احمر در احداث داروخانه در شهرستان‌ها محدودیتی ندارد و مسئولان شهرها باید این نیاز را پیگیری کنند و ما آماده احداث داروخانه هلال احمر و تامین دارو برای این نوع داروخانه‌ها هستیم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا