کسب و کار

شرکت فیبرونت؛ ارائه دهنده سریع‌ترین اینترنت FTTH در استان!

برای دریافت سریع‌ترین اینترنت باید از یک مرجع رسمی اقدام کنید. استفاده از اینترنت پرسرعت یکی از نیازهای امروزی بیشتر افراد در جامعه است و بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها، برای گسترش کار خود، نیاز به اینترنت با سرعت بالا دارند. برای دسترسی به اینترنت پرسرعت روش‌های مختلفی وجود دارند. شما می‌توانید از ارائه دهندگان مختلف، سرویس اینترنت را دریافت کنید؛ اما بهتر است از یک مرجع رسمی با اینترنت پرسرعت استفاده کنید که خدمات آن قابل قبول باشد.

استفاده از اینترنت پرسرعت برای کاربران مختلف، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مطلب یکی از بهترین ارائه دهندگان اینترنت پرسرعت را به شما معرفی می‌کنیم تا با استفاده از آن، از سرویس اینترنت مناسبی بهره‌مند شوید. شرکت فیبرونت، با ارائه اینترنت FTTH یکی از مجموعه‌های پیشرو در این زمینه است که توانسته رضایت بسیاری از کاربران خود را بده ست آورد. در ادامه با خدمات این شرکت و همچنین سرویس اینترنت ftth بیشتر آشنا می‌شویم.

اهمیت استفاده از اینترنت پرسرعت

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی،‌ بسیاری از کسب‌وکارها برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود نیاز به استفاده از اینترنت پرسرعت خواهند داشت. اگر شما نیز صاحب کسب‌وکاری هستید و می‌خواهید به اهداف تجاری و یا کاری خود برسید، باید حتما از یک سرویس اینترنت پرسرعت استفاده کنید؛ در غیر این صورت از رقبای خود عقب می‌افتید و ممکن است آینده کسب‌وکار شما با مشکل مواجه شود.

با استفاده از اینترنت، روابط کاری و تجاری بسیار گسترده‌تر شده و از حالت سنتی خود دور شده است؛ بنابراین، تعامل میان شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف تبدیل به روابط فرامنطقه‌ای می‌شود. همچنین، کارمندان شرکت‌ها نیز برای انجام بسیاری از امور و تحویل کار به مشتری، به اینترنت پرسرعت نیاز خواهند داشت تا بتوانند کارها را سریع‌تر انجام دهند.

از طرف دیگر، سیستم تلفنی VoIP نیز یکی دیگر از استفاده‌های اینترنت در مشاغل است که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد. برای برقراری تماس، با اتصال به اینترنت سریع و استفاده از یک پهنای باند مناسب، می‌توانید هزینه‌ها را کاهش دهید. هرچند برای این کار، باید از یک سرویس اینترنت با پهنای باند مناسب استفاده کنید تا بتوانید امکانات آن را در اختیار داشته باشید.

برای چنین منظوری، شرکت فیبرونت یکی از بهترین و پرسرعت‌ترین سرویس‌های اینترنت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. سرویس اینترنت ftth که در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شویم، یک سرویس اینترنت پرسرعت با استفاده از کابل‌های فیبر نوری است.

انواع خدمات اینترنتی و مخابراتی در فیبرونت

شرکت‌های مخابراتی متعددی وجود دارند که اقدام به ارائه خدمات اینترنتی می‌کنند. با توجه به این که استفاده از اینترنت برای مصارف شخصی و یا کاری جزء نیازهای روزمره افراد است، بهتر است که چنین خدماتی را از یک شرکت معتبر دریافت کنید. یک مرجع رسمی و معتبر برای دریافت چنین خدماتی، شرکت فیبرونت است که در این زمینه خدمات متنوعی را ارائه می‌کند.

از جمله مهم‌ترین خدمات ارائه شده در این شرکت و در زمینه اینترنت، سرویس‌های متنوع FTTH، ADSL، VDSL و Wireless است. اینترنت پرسرعت فیبر نوری FTTH که سریع‌ترین سرویس اینترنت در دنیا است، به صورت رسمی و با کیفیت بالا در این شرکت ارائه می‌شود. با توجه به نیاز روزافزون به اینترنت، کاربران با توجه نوع استفاده‌ای که از اینترنت می‌کنند، باید با انواع سرویس‌های آن آشنایی داشته باشند. با توجه به اینکه سرویس فیبر نوری تا خانه، یکی از جدیدترین انواع سرویس اینترنت در ایران است، توضیحاتی را در این زمینه ارائه می‌کنیم.

سرویس اینترنت ftth چیست؟

سرویس اینترنتی FTTH یکی از انواع سرویس‌ها بر پایه فیبر نوری است. کابل‌های فیبر نوری یکی از سریع‌ترین روش‌های برای انتقال اطلاعات هستند. این کابل‌ها به صورت رشته‌ای طراحی شده و جنس آن‌ها از نوع شیشه یا پلاستیک است. ضخامت رشته‌های کابل فیبر نوری به اندازه یک دهم ضخامت تار موی انسان بوده و پهنای باند در چنین کابل‌هایی بسیار بالاتر از کابل‌های معمولی است.

کابل‌های فیبر نوری با توجه به محل قطع شدن، انواع مختلفی برای رسیدن به محل موردنظر مشتری دارند؛ از این رو، دسته بندی آن‌ها به صورت کلی به صورت FTTX است. در این مورد، FTTB مربوط به اتصال کابل‌های فیبر نوری به ساختمان، FTTC مربوط به اتصال به کابینت‌ها یا قفسه‌های دسترسی به سیستم، FTTN اتصال کابل به توزیع کننده‌ها و در نهایت نوع FTTH برای اتصال کابل فیبر نوری به محل خانه مشتری است. این نوع کابل، سریع‌ترین سرعت اینترنت دنیا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سرویس اینترنت ftth یا Fiber to the home، یک کانال ارتباطی است که از دفتر مرکزی ارائه دهنده سرویس به منزل کاربر کشیده می‌شود. این سرویس، با توجه به سرعت بالایی که دارد، جایگزین مناسبی برای کابل‌های مسی است. استفاده از این کابل‌ها به شکل قابل توجهی در حال گسترش است و کاربران زیادی از این سرویس استفاده می‌کنند. پهنای باند ارائه شده توسط سرویس اینترنت ftth بسیار زیاد است و می‌تواند پاسخگوی بسیاری از کاربرانی باشد که به طور همزمان از این سرویس استفاده می‌کنند. پهنای باند کابل فیبر نوری در مقایسه با کابل‌های مسی، بسیار بیشتر است؛ به عنوان مثال یک جفت کابل مسی، توانایی انتقال ۶ تماس را دارد و در مقابل، کابل فیبر نوری توانایی انتقال ۲.۵ میلیون تماس تلفنی را داراست.

خدمات اینترنت پرسرعت و تلفنی با فیبرونت

خدمات اینترنت در ایران و سایر کشورهای جهان، از جمله مهم‌ترین خدماتی هستند که افراد زیادی به آن نیاز دارند. با گسترش تکنولوژی، اهمیت استفاده از اینترنت نیز بسیار زیاد شده است؛ از این رو، بسیار مهم است که خدمات اینترنتی خود را از کدام شرکت و ارائه دهنده سرویس دریافت کنید. همچنین، این خدمات انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز مشتری باید ارائه شوند.

یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در ایران، شرکت فیبرونت است که توانسته با ارائه سرویس اینترنت ftth، پرسرعت‌ترین اینترنت جهان را در اختیار کاربران خود قرار دهد. سرویس اینترنت ftth، همان طور که در این مطلب اشاره کردیم، یکی بهترین سرویس‌های اینترنت است که فیبر نوری را مستقیما به محل خانه مشتری می‌برد. برای برخورداری از این سرویس پرسرعت و یا دیگر سرویس‌های اینترنت مانند ADSL، VDSL یا وایرلس به وب سایت فیبرونت مراجعه کرده و خدمات مورد نظر را با کمترین هزینه و بیشترین سطح کیفیت دریافت کنید.

  • وبسایت: فیبرونت | fibronet.ir
  • تلفن تماس: ۴۱۴۷-۰۴۱

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا