دانش و فناوری

ایلان ماسک خالق بیت کوین را شناسایی کرد

ایلان ماسک مدعی شده نیک سزابو که یک کارشناس مرموز در بازار ارز مجازی محسوب می شود احتمالاً خالق اصلی بیت کوین است.

به گزارش پایگاه خبری روند بازار، ایلان ماسک به عنوان ثروتمندترین فرد جهان و بنیانگذار شرکت خودروسازی تسلای آمریکا می گوید توانسته هویت واقعی ساتوشی ناکاموتو را که خالق بیت کوین به عنوان بزرگترین ارز مجازی جهان است را شناسایی کند.

ایلان ماسک مدعی شده نیک سزابو که یک کارشناس مرموز در بازار ارز مجازی محسوب می شود احتمالاً خالق اصلی بیت کوین است.

ماسک در این گفت و گو با لکس فریدمن، که وی هم یک کارشناس در حوزه ارزهای مجازی است، و شب گذشته انجام شد تاکید کرده است شما باید به روند تکامل ایده‌ها پیش از شکل گیری بیت کوین نگاه کنید و ببینید چه کسی این ادعاها را ارائه داده است.

ایلان ماسک همچنین در این گفت‌‌و‌گو این موضوع را که وی ساتوشی ناکاموتو واقعی و خالق بیت کوین است را به طور کامل رد کرد و گفت اگر وی ناکاموتو بود این موضوع را پنهان نمی کرد.

ثروتمندترین فرد جهان تاکید کرده است که البته وی به طور دقیق نمی داند چه کسی بیت کوین را خلق کرده اما تئوری‌های سزابو به نظر می رسد که در موضوع خلق بیت‌کوین و در واقع ساختار ارزهای مجازی بنیادی بوده است.

بااقتصاد

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا