اجتماعی

شناسایی ۸۲۰۶ بیمار جدید کرونایی

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۸۲۰۶ بیمار جدید کرونایی و جان باختن ۹۴ نفر از هموطنان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، سیما سادات لاری، بعد از ظهر پنج شنبه هفتم اسفند ۹۹، در ارتباط زنده با شبکه خبر، اظهار داشت: از دیروز تا امروز، ۸ هزار و ۲۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۰۷ هزار و ۸۱ نفر رسید.

وی با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: مجموع جانباختگان به ۵۹ هزار و ۸۳۰ نفر رسید.

لاری ادامه داد: تا کنون یک میلیون و ۳۷۲ هزار و ۳۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۳ هزار و ۷۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۵۲ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی داریم، افزود: همچنان با خیز سنگین بیماری در خوزستان روبرو هستیم و تنها راه مقابله با ویروس انگلیسی، رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: قطعاً بدون همکاری مردم هرگونه تلاش از طرف پرسنل کشور در عمل به توصیه‌های بهداشتی به نتیجه نخواهد رسید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا