اجتماعی

کرایه تاکسی‌های تهران بزودی شناور می شود

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از شناور سازی کرایه تاکسی های پایتخت در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش روند بازار، مهدی اسماعیل بگی رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا، در حاشیه حضورش در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری، شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته اظهار درباره اجرای شناورسازی کرایه تاکسی‌های پایتخت اظهار داشت: ما هنوز عمومی این کار را انجام نداده‌ایم و تنها در زمینه تاکسی‌های فرودگاه مهرآباد این کار را انجام داده‌ایم؛ در حال بررسی و گرفتن بازخوردهای آن هستیم.

وی افزود: به مرور این بازخودروها را دریافت می کنیم و ما بر مبنای اطلاعاتی که از مرکز کنترل ترافیک شهر تهران دریافت می‌شود فرمولی را تهیه کرده‌ایم تا محاسبات آن انجام شود.

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران تصریح کرد: مسافران از طریق بارکد ۲ بعدی که روی تاکسی ها نصب شده می‌توانند از آخرین نرخ کرایه و جزئیات باخبر شوند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا