ورزش

شهرآورد تهران لغو شد

معاون استانداری تهران با اشاره به افزایش آلاینده ها، گفت: شهرآورد تهران در زمان اعلام شده برگزار نخواهد شد.

به گزارش روند بازار، عابد ملکی عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به افزایش میزان آلایندگی هوا در پایتخت تاکید کرد: نشست کارگروه اضطرار آلودگی هوا استانداری تهران ساعتی پیش برگزار شد که طی آن در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال در خصوص لغو دیدار شهرآورد اطلاع رسانی شد و قرار است این بازی در روز سه‌شنبه برگزار نشود.

وی خاطر نشان کرد: قرار است فدراسیون فوتبال تاریخ جدیدی را برای برگزار شهرآورد تهران اعلام کند تا تمهیدات لازم برای آن در نظر گرفته شود.

قرار بود نودونهمین شهرآورد تهران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس سه‌شنبه ۲۹ آذر از ساعت ۱۷:۳۰ و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود.

پرسپولیس در حال حاضر با ۲۴ امتیاز در صدر جدول است و استقلال با ۲۲ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. گل گهر سیرجان نیز با ۲۱ و سپاهان با ۲۰ امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا