فرهنگی

شهرام عبدلی درگذشت

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون امروز ۶ اسفند و در ۴۶ سالگی چشم از جهان فروبست.

به گزارش روند بازار، امیر رحیم‌زاده تهیه کننده سریال «آسوده باش» با اشاره به درگذشت شهرام عبدلی به خبرنگار مهر، گفت: حدود یک ربع پیش بیمارستان قائم اعلام کرد که شهرام عبدلی متاسفانه بر اثر خونریزی مغزی و عارضه ای که دچار شده بود درگذشته است.

وی اضافه کرد: شهرام عبدلی چند روزی به دلیل خون ریزی مغزی در بیمارستان قائم مشهد بستری بود و سطح هوشیاری او پایین آمده بود که امروز شنبه ۶ اسفند چشم از جهان فروبست.

تصویربرداری سریال «آسوده باش» به کارگردانی حسن حج‌گذار و تهیه‌کنندگی امیر رحیم‌زاده و مرتضی اسکافی از مدتی پیش در شهر مشهد آغاز شده بود و این بازیگر برای حضور در این سریال به مشهد رفته بود.

وی در هتل و با مصرف قرصی که مربوط به عارضه قلبی او شده بود دچار خونریزی مغزی شده بود و چند روزی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شد. در این مدت هم سطح هوشیاری این بازیگر پایین بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا