ورزش

شهرخودرو تسلیم استقلال شد

تیم فوتبال استقلال در هفته ششم لیگ برتر فوتبال موفق شد شهرخودرو مشهد را با هدایت سیدمهدی رحمتی شکست بدهد و با هفت پله صعود به صدر جدول لیگ برتر برسد.

بیشتر بخوانید: تساوی استقلال مقابل صنعت نفت

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، در ادامه دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال امروز یکشنبه دو بازی انجام شد. در یکی از این مسابقات، استقلال تهران از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میهمان شهرخودرو بود و در نهایت موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر ‏‬به پیروزی برسد.

گل‌های استقلال را در این بازی سبحان خاقانی (۱۲) و محمد دانشگر (۴۵) به ثمر رساندند تا آبی‌ها با ۷ پله صعود در جدول رده بندی، با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر جای صنعت نفت را در صدر جدول بگیرند.

محمود فکری سرمربی استقلال تیمش را در این مسابقه با ترکیب رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری (۷۷ – میلیچ)، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند (۸۷ – عارف غلامی)، داریوش شجاعیان (۶۰ – فرشید باقری) سبحان خاقانی (۶۰ – متین کریم زاده)، ارسلان مطهری و مهدی قائدی (۷۷ – فردین رابط) به مصاف شهرخودرو فرستاد.

استقلال در نیمه نخست تیم برتر میدان بود و موفق شد این نیمه را با دو گل به پایان برساند. مهدی قائدی مهاجم استقلال در این بازی موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت که راه به جایی نبرد. خاقانی بازیکن کم نام و نشان استقلال در دقیقه ۱۲ با یک شوت از درون محوطه شهرخودرو توانست برای آبی‌ها گلزنی کند.

در ادامه و در دقیقه ۲۵، عرفان معصومی بازیکن تیم شهرخودرو به خاطر انجام یک خطای سنگین با دریافت کارت قرمز مستقیم از سوی کوپال ناظمی داور بازی از زمین اخراج شد تا نماینده مشهد با یک بازیکن کمتر بازی را انجام بدهد.

در حالی که نیمه نخست به پایان نزدیک می‌شد، محمد دانشگر توپ ارسالی را با یک ضربه سر وارد دروازه شهرخودرو کرد و این نیمه با دو گل به سود آبی‌ها تمام شد.‌

در نیمه دوم این تیم شهرخودرو بود که باوجود یک بازیکن کمتر، هجومی تر ظاهر شد. در دقیقه ۵۲ احمد الجبوری بازیکن شهرخودرو در مصاف تک به تک با دروازه بان استقلال قرار گرفت که رشید مظاهری این موقعیت را مهار کرد.

محمود فکری در این نیمه دست به تعویض پنج بازیکن خود زد تا بتواند نتیجه را مدیریت کند. باتوجه به ۱۰ نفره بودن شهر خودرو، این تیم قدرت کافی برای باز کردن دروازه استقلال نداشت.

در حاشیه این مسابقه، سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال با سیدمهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو خوش و بش کردند. زمانی که رحمتی دروازه بان استقلال بود، چالش‌هایی بین وی و حسینی وجود داشت. اولین تقابل رحمتی با استقلال در جایگاه مربی برای وی خوش یمن نبود و به شکست تیم شهرخودرو و صدرنشینی استقلال منجر شد. تیم تحت هدایت رحمتی با این باخت ۷ امتیازی باقی ماند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا