کسب و کار

شکستم در حوزه پرتقال را به ثروت تبدیل کردم

واقعیت این است که بسیاری از ثروتمندان و افراد موفق در مسیر موفقیت بارها شکست خورده اند؛ اما از شکست ها درس گرفته و به شکل محتاط تر و اصولی تری دوباره شروع کرده اند و من هم با همین درس از ورشکستگی ام درس گرفتم و توانستم با ترفندهای جدیدی که بر روی انواع این محصولات که در زیر هم آمده است به ثروت رسیدم.

پرتقال تامسون

پرتقال تامسون یکی از پرتقال های معروف و پرطرفدار شمال ایران می باشد باغ های زیادی در شمال ایران هستند که مخصوص پرتقال تامسون می‌باشند زیرا پرتقال تامسون از فروش خوبی برخوردار است و و در بازار تهران جایگاه خوبی در بین مشتریان دارد پرتقال تامسون ویژگی‌های مثبت خوبی دارد آیا می‌دانید ویژگی های پرتقال تامسون چیست؟

پرتقال تامسون یک پرتقال پیوندی است که اولین بار در کشور آمریکا شد و به سرعت در کشورهای آمریکایی و سپس کشورهای دیگر صادر شده است بیشترین پرتقال باغ های شمال را پرتقال تامسون تشکیل می‌دهد چون مشتری پسند میباشد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

پرتقال جنگلی

طبع پرتقال جنگلی سرد و تر است.

مصلح پرتقال عسل و گل انگبین است. اگر پرتقال با مصلح اش مصرف شود تعادل ایجاد می شود.

اگر پرتقال را بعد از غذا به عنوان دسر بخورید، دهان را پاک و ضد عفونی می کند.

ترشحات اسیدی معده و روده ها را زیاد و عمل هضم را آسان و سهل می سازد به همین جهت است که مصرف پرتقال بعد از غذا به اشخاصی که سو هاضمه دارند و یا مبتلا به یبوست های مزمن و سختی شده اند توصیه می شود.

یکی دیگر ازخواص پرتقال درمان آشوب و اضطراب و درمان سوء هاضمه است.

پرتقال جنگلی

پرتقال خشک

شاید برای شما جالب باشد که بدانید پرتقال خشک یکی از قدیمی ترین مرکبات است که مدتها توسط انسان استفاده می شده است و در حدود ۵۰۰ سال قبل از میلاد نامگذاری شده است.

به راحتی می توان گفت که این میوه خوش طعم و آبدار یکی از محبوب ترین مرکبات در جهان است. خوب، مثل من، شما ناخودآگاه با شنیدن پرتقال ویتامین را به خاطر می آورید. بله، این میوه خشک سرشار از است که برای بهبود سیستم ایمنی بدن، سلامت دهان و دندان و تنظیم قند خون تاثیر بسزایی دارد.

این میوه زمستانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از آب پرتقال گرفته تا مربا، مارمالاد، ماسک صورت و حتی پرتقال خشک! برش های این میوه خشک فاقد شکر و مواد نگهدارنده است که می تواند یکی از بهترین میان وعده ها باشد؛ رایحه دلپذیر این میوه احساس نشاط و طراوت را به ما القاء می کند.

چجوری پرتقال رو خشک کنیم؟ برای خشک کردن پرتقال توصیه نمی شه از روش خشک کردن آفتاب استفاده کنید. زیرا این میوه زمستانی است و در این فصل گرمای کافی برای خشک کردن میوه ها نداریم. بنابراین این کار را با فر و خشک کن میوه انجام می دهیم.

پرتقال خشک

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا