اقتصادی

جزییات صادرات کالای ایران به قطر در جام‌جهانی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت:شناورهای رورو از مبدا بندر دیر صادرات مواد غذایی و مواد یخچالی ایرانی را پیش از برگزاری جام‌جهانی در دستور کار قراردادند.

به گزارش روند بازار، علی اکبر صفایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به انتفاع ایران نسبت به برگزاری جام‌جهانی در کشور قطر گفت: صادرات ما در رابطه با اقلام مرتبط با جام‌جهانی از بندر دیر به کشور قطر آمار بی‌نظیری بوده است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در بیان نوع‌کالاهای صادرشده به مقصد قطر گفت: شناورهای رورو از مبدا بندر دیر صادرات مواد غذایی و مواد یخچالی ایرانی را پیش از برگزاری جام‌جهانی در دستور کار قراردادند.

قطر اجازه ورود مسافر از مسیر دریا را نداد

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر آمار جابه‌جایی مسافر از ایران به قطر از طریق خطوط دریایی گفت: کشور قطر بندر حمد که مهمترین بندر انتقال مسافر این کشور است، را در جام‌جهانی به هتل تبدیل کرده و اجازه هیچ سفر دریایی و نقل و انتقال مسافر را ندادند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در رابطه با میزان کالای صادرشده از ایران به قطر برای برگزاری جام جهانی گفت: میزان صادرات کالا در قالب دسته‌بندی عنوان شده ۱۱ هزار تن محاسبه می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا