اجتماعی

مجوز به کارگیری معلمان بازنشسته صادر شد

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا وزارت آموزش و پرورش را مجاز به بکارگیری معلمان بازنشسته به صورت حق‌التدریسی کردند.

به گزارش روند بازار، ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در دستورکار نمایندگا مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز قرار دارد.

بهارستان‌نشینان در این جلسه با اکثریت آرا با بند (خ) تبصره (۱۵) ماده واحده لایحه بودجه سال آتی موافقت کردند.

در بند (خ) تبصره (۱۵) ماده واحده این لایحه آمده است: وزارت آموزش و پرورش در صورت نیاز، مجاز است نسبت به بکارگیری معلمان بازنشسته (تا ۲۴ ساعت در هفته) و افراد دارای سابقه خرید خدمتی و حق‌التدریسی در وزارت آموزش و پرورش و آموزشیاران و آموزش ‌دهندگان نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی، به‌ صورت حق التدریسی اقدام نماید.

بنابراین گزارش، مصوبات نمایندگان در جلسه علنی درباره جزئیات لایحه بودجه برای تبدیل شدن به قانون نیاز به تایید شورای نگهبان و ابلاغ از سوی رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی دارد.

منبع
خبرگزاری تسنیم

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا