اقتصادی

صعود بیت‌کوین شروع شد؟

بیت‌کوین در محدوده ۴۳ هزار دلار معامله می‌شود و یک کارشناس عقیده دارد احتمالا رشد بیت‌کوین تا ۴۶ هزار دلار ادامه دارد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، جاستین بنت، تحلیلگر ارزهای دیجیتال در ویدیویی که در یوتیوب خود آپلود کرده است گفت: بیت‌کوین در آستانه یک بازگشت عظیم است.

«در حال حاضر ما گام اول را داریم که در حال شکل‌گیری است. حجم معاملات افزایش یافته و این موضوع می‌تواند دلیلی بر شروع بازار صعودی باشد.»

بنت عقیده دارد سیر تاریخی بازار نشان داده که هر وقت حجم معاملات افزایش پیدا کرده شاهد چرخش روند بودیم و حالا هم ما شاهد افزایش حجم معاملات در بازار هستیم.

این تحلیلگر به شاخص مقاومت نسبی بیت‌کوین اشاره کرد که در زمان صعود این ارز بعد از مدت‌های طولانی وارد محدوده اشباع خرید شد.

او عقیده دارد خط روند نزولی RSI شکسته شده و این اولین مرحله از صعود است.

«دومین سیگنال مثبت، بسته شدن کندل روزانه بیت‌کوین بالای ۴۳ هزار دلار است.»

این تحلیلگر عقیده دارد اگر بیت‌کوین کندل روزانه یا هفتگی (هفتگی مطمئن‌تر است) خود را بالای ۴۳ هزار دلار شکل دهد احتمالا در سناریو بدبینانه تا ۴۶ هزار دلار و خوشبینانه تا ۵۰ هزار دلار رشد می‌کند.

اگرچه بنت معتقد است که روند صعودی بیت‌کوین در راه است اما می‌گوید اینبار مانند قبل شارپی رشد نمی‌کنیم و احتمالا رشد کمی طول می‌کشد.

این کارشناس سناریو بیت‌کوین ۳۰ هزار دلاری را قبول ندارد و عقیده دارد کارشناسانی که به این سناریو معتقدند اشتباه می‌کنند.

بیت‌کوین در زمان نوشتن این گزارش در محدود ۴۳ هزار و ۷۰۰ دلار معامله می‌شود.

بنت همچنین رشد اتریوم هم‌زمان با بیت‌کوین را پیش‌بینی کرده است و عقیده دارد اگر این ارز بالای ۳ هزار و ۲۰۰ دلار تثبیت شود رشد می‌کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا