بورس

صعود ۳۰ هزار واحدی بورس/ شاخص یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی شد

شاخص کل بورس امروز با بیش از ۳۰ هزار واحد افزایش توانست به یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد برسد.

به گزارش روند بازار به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با افزایشی ۳۰ هزار و ۳۰۸ واحدی تا رقم یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۷۴۸۳ واحد افزایش یافت و به رقم ۴۴۳ هزار و ۹۶۱ واحد رسید. در این بازار ۴۸۹ هزار معامله انجام شد که ۶۰ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال ارزش داشت.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه‌گذاری غدیر، پتروشیمی نوری و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

صعود فرابورس به کانال ۱۹ هزار واحد

شاخص کل فرابورس نیز با ۱۶۴ واحد افزایش دوباره به کانال ۱۹ هزار واحد وارد شد و در رقم ۱۹ هزار و ۲۲ واحد ایستاد. در این بازار ۳۰۲ هزار معامله به ارزش ۴۰ هزار و ۳۳۲ میلیارد ریال انجام شد.

بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی تندگویان و نفت ایرانول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

خبرنگار: پونه ترابی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا