کسب و کار

صنایع پیشرو تامین کننده تجهیزات تعمیرگاهی

تجهیزات تعمیرگاهی از بخش های مختلفی تشکیل میشود که هر بخش دستگاه ها وابزار الات مخصوص خود را نیاز دارد.

  • مکانیکی
  • تعویض روغنی
  • اپاراتی
  • صافکاری
  • کارواش

برای تامین ابزار های این بخش ها باید با دقت زیاد انجام داد تا بتوان با کیفیت و قیمت مناسبی این محصولات را برای مجموعه ای خود تهیه کرد که عمر کارکرد خوبی داشته باشد.

صنایع پیشرو تامین کننده تمام تجهیزات تعمیرگاهی است.

صنایع پیشرو تامین کننده تجهیزات تعمیرگاهی

فروشگاه صنایع پیشرو:

فروشگاه صنایع پیشرو از سال ۱۳۸۴ در زمینه فروش دستگاه های تعمیر گاهی به صورت تخصصی فعالیت دارد.

این مجموعه در کنار فروش حضوری، فروش اینترنتی هم دارد، برای دیدن آدرس ها و شماره تماس ها می توانید به سایت صنایع پیشرو مراجعه کنید.

ابزارها و دستگاه های انحصار فروشگاه صنایع پیشرو

 این فروشگاه واردکننده گریس پمپ‌های بادی و سطلی از کشور چین و ترکیه با مارک ویوا و اکسان ترکیه و همچنین ساکشن‌های روغن موتور بادی و برقی ساخت ایران با برند ویوا را به صورت انحصار دراین فروشگاه به فروش می‌رسد.

بهترین برندهای گریس پمپ در صنایع پیشرو موجود است.

از دیگر محصولات در بخش‌های مختلف:

تعویض روغنی و آپاراتی:

تمامی محصولات مورد نیاز در یک تعویض روغنی (ابزارآلات تعویض روغن )  و آپاراتی را به صورت کامل شامل دستگاه های لاستیک دراور وبالانس چرخ، انواع ساکشن های روغن، باد نیتروژن، کمپرسور باد، جک های سوسماری در تناژ مختلف، انواع دستگاه های اپارات تیوپ و لاستیک و در صورت نیاز جک ۲ ستون و تمامی ابزار الات کوچک را با کیفیت مناسب و همچنین قیمت قابل رقابت با سایر برند ها در اختیار خریدار قرار می دهیم.

دستگاه ها و ابزار الات مکانیکی:

در بخش مکانیکی فروشگاه صنایع پیشرو فروشنده ابزار های مخصوص مکانیکی برای تعمیر بخش های مختلف موتور و چرخ ها و گیربکس خودرو را با یکی از برند های تولید داخلی بنام AMN  همکاری دارد .این محصولات از کیفیت بالای ساخت برخوردار است.

از دیگر موارد مورد نیاز انواع اچار الات و بکس ها و مدل های مختلف انبر ها، بکس بادی، کمپرسور باد و موارد دیگر که تمامی ابزار های مورد نیاز این بخش را میتوانید از این فروشگاه تهیه نمایید.

ابزار الات صافکاری:

در قسمت لوازم صافکاری میتوانید انواع ابزارآلات صافکاری از جمله مدل های مختلف مشتی فولادی و معمولی و قالب تنه های فوق العاده باکیفیت و همچنین دستگاه های نظیر جک های صافکاری، دستگاه نقطه جوش زن، میله های پی دی ار وپنل های نور و سایر لوازم این قسمت از مجموعه تجهیزات تعمیرگاهی را از فروشگاه صنایع پیشرو تهیه نمایید.

تجهیزات مورد نیاز کارواش خودرو:

 از محصولات کارواش خودرو که در این فروشگاه به فروش میرسد به جاروبرقی های صنعتی در کیفیت های مختلف اشاره کرو و کارواش های صنعتی تک فاز و۳ فاز  اب سرد و گرم و همچنین کف پاش  ایرانی و ترک  از دیگر محصولات است که میتوانید با اطمینان از کیفیت و قیمت ان از فروشگاه صنایع پیشرو خریداری نمایید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا