اقتصادی

صنعت دارو بیشترین ارزش معاملات بازار را کسب کرد

در میان صنایع بازار امروز صنعت دارو بیشترین ارزش معاملات بازار را به خود اختصاص داد. در این صنعت امروز بیش از ۲۱۸ میلیون سهم به ارزش نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان جابجا شد.

به گزارش روند بازار بورس به نقل از پایگاه خبری بااقتصاد، معاملات امروز بازار به مانند دیروز با فشار فروش آغاز شد و این فشار تقریبا تا آخرین دقایق بازار ادامه داشت تا جایی که شاخص کل بورس با افت ۱۱ هزار واحدی به کار خود در معاملات امروز پایان داد.

بعد از گروه دارو فلزات اساسی بیشترین ارزش معاملات بازار را داشتند. حجم سهام معامله شده در این گروه بیش از ۳۶۵ میلیون سهم بود و ارزرش این جابجایی‌ها بیش از ۵۳۷ میلیارد تومان بود. بعد از این گروه فرآورده‌های نفتی با جابجایی ببیش از ۲۲۵ میلیون سهم به ارزش بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان سومین گروه به لحاظ ارزش معاملات امروز بازار بودند.

بعد از سه گروه بالا گروه خودرو، غذایی و صنایع شیمیایی به ترتیب با ۳۱۷، ۲۸۷ و ۲۲۱ میلیارد تومان بیشترین ارزش معامله را کسب کردند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا