ورزش

طارمی بهترین بازیکن ال کلاسیکو پرتغال شد

یک رسانه پرتغالی، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو را به عنوان بهترین بازیکن دیدار با اسپورتینگ لیسبون انتخاب کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال با نتیجه ۲ بر ۱ اسپورتینگ لیسبون را شکست داد. در این مسابقه که به ال کلاسیکو فوتبال پرتغال شناخته می‌شود و یکی از دیدارهای حساس این کشور به حساب می‌آید، مهدی طارمی یک گل زد و یک پاس گل زیبا داد تا پورتو گام بلندی را در لیسبون برای صعود به فینال بردارد.

سایت goalpoint که بعد از هر مسابقه با ارائه آمار دقیق، عملکرد بازیکنان تیم‌ها را زیر ذره بین می‌برد و به آنها امتیاز می‌دهد، در پایان بازی پورتو با اسپورتینگ، طارمی را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کرد.

طارمی بهترین بازیکن ال کلاسیکو پرتغال شد

این رسانه پرتغالی به طارمی امتیاز ۶.۷ را داد و نوشت: «طارمی عنصر بر هم زننده تعادل بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال بود که مستقیماً در گل‌هایی که بازگشت اژدها (پورتو) را در خانه شیرها (اسپورتینگ) دیکته می‌کرد، نقش داشت. او ابتدا با ضربه پنالتی بازی را به تساوی کشاند و سپس با یک ضربه پاشنه، به اوانیلسون کمک کرد تا برد ۲ – ۱ در آلوالاده را تضمین کند.»

به نوشته این رسانه، طارمی پنج حرکت با توپ در محوطه جریمه حریف داشت و ۶ بار اقدام به دریبل کرد که تنها دو بار موفق بود.

خبرنگار: مرتضی احمدی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا