ورزش

طارمی به آرسنال پیشنهاد شد

در ساعات نزدیک به پایان نقل و انتقالات فوتبال اروپا، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران به باشگاه آرسنال پیشنهاد شده است.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، سایت CBS Sports امروز خبر داد چند بازیکن به آرسنال پیشنهاد شده‌اند تا به صورت قرضی و قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به جمع «توپچی ها» اضافه شوند.

به نوشته این سایت، «لوکا یوویچ» از رئال مادرید و مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو از جمله بازیکنان پیشنهادی به آرسنال بوده‌اند. هنوز مشخص نیست که آیا این پیشنهادات مورد قبول آرسنال قرار گرفته است یا نه.

این گزینه ها برای جانشینی «اوبامیانگ» در پی انتقالش به بارسلونا در نظر گرفته شده بودند؛ در حالی که خبرها حاکی از منتفی شدن حضور اوبامیانگ به بارسا است.

از سوی دیگر باشگاه پورتو در هفته های گذشته سه بازیکن اصلی خود یعنی «خسوس کرونا»، «سرجیو اولیویرا» و «لوئیس دیاز» را از دست داده است و بعید به نظر می‌رسد سرمربی و مدیران پورتو اقدام دیگری در نقل و انتقالات برای فروش بازیکنان خود انجام بدهند.

مهدی طارمی در حال حاضر در اردوی تیم ملی ایران حضور دارد و فردا با این تیم به مصاف امارات می‌رود.

خبرنگار: مرتضی احمدی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا