اقتصادی

مزایده طراحی جدید بی‌ام‌دبلیو/ قیمت این اتومبیل چقدر است؟

کمپانی بی‌ام‌دبلیو با هنرمند آمریکایی، جف کُنز، برای طراحی جدید خود همکاری کرده است. درآمد حاصل از فروش این محصول به مرکز بین‌المللی کودکان گمشده و استثمار شده اهدا می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، کمپانی بی‌ام‌دبلیو سابقه طولانی در دعوت از هنرمندان مشهور برای طراحی ماشین‌های خود و اغلب ماشین‌های مسابقه‌ای دارد. این بار این کمپانی با هنرمند آمریکایی، جف کُنز، همکاری کرده است. این هنرمند نه برای یک ماشین مسابقه‌ای بلکه برای تولید محدود بی‌ام‌دبلیو ۸ سری گرن کوپس، طراحی‌ای را انجام داده است که ۸x جف کُنز نام گرفت.

به نقل از اتوبلاگ، رنگ آبی این طرح نشان دهنده وسعت فضا است و اینکه چگونه سری ۸ این خودروها محصولاتی هستند که در تمام دنیا در دسترس قرار دارند. خط چین‌های آن به طرح قبلی که باز هم توسط همین هنرمند طراحی شده بود، یعنی طرح خودرو هنری M3 GT2 اشاره دارند. برچسب‌های کارتونی، نشان دهنده قدرت و سرعت این اتومبیل هستند. این برچسب‌ها در هماهنگی خوبی با چرم‌های آبی و قرمز روشن داخل خودرو قرار دارد. ظاهرا این دو رنگ از ابرقهرمان‌ها الهام گرفته شده است. البته اینکه کُنز طرفدار اسپایدرمن است یا سوپرمن مشخص نیست.

بی‌ام‌دبلیو اعلام کرد: اتمام نقاشی این اتومبیل در ۱۱ مرحله انجام شده است و تنها دو عدد از آن را می‌توان در هفته آماده کرد. تنها ۹۹ عدد از این طرح در جهان پخش می‌شود.

در آمریکا ۸x جف کُنز برای مدل M850i xDrive ارائه خواهد شد. قیمت این خودرو با طرح ویژه، ۳۵۱ هزار دلار است که سه برابر مدل عادی این خودرو است.

البته در تاریخ یک تا چهار آوریل یک نمونه از این خودرو به مزایده گذاشته می‌شود. قطعا قیمت آن در طول مزایده بسیار بالاتر می‌رود و در آخر درآمد حاصل از فروش آن به مرکز بین‌المللی کودکان گمشده و استثمار شده اهدا می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا