کسب و کار

طراحی سایت با نبض نت دریچه ای به دنیای فضای مجازی

حتما تا به امروز از خود پرسیده اید که طراحی وب سایت برای کسب و کارتان چرا نیاز است و چرا آن را باید به دست یک شرکت معتبر در این زمینه بسپارید. شما با طراحی سایت دایره اطراف خود را برای فروش چندین برابر می کنید و می توانید جای خود را در بین رقبا افزایش دهید.

امروزه کمتری کسی را می توان پیدا کرد که از یک گوشی هوشمند برای برقراری ارتباط با دیگران یا سرچ در دنیای مجازی استفاده نکند. تقریبا همه افراد جامعه از انواع دیوایس های هوشمند از جمله گوشی لمسی، لپ تاپ و یا کامپیوتر برای جستجو در فضای مجازی استفاده می کنند. به همین دلیل است که طراحی سایت و جذب مخاطب در اینترنت از اهمیت بسیار بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است.

در این متن تلاش شده است تا نگاه کوتاهی به اهمیت طراحی سایت و نکات مهم برای دست یافتن به نتیجه ایده آل از طراحی وب سایت های فروشگاهی، آموزشی، خبری، تبلیغاتی و سایت های شرکتی داشته باشیم.

مراحل طراحی وب سایت چیست؟

برای طراحی وب سایت باید ابتدا به نیازسنجی در حوزه مربوط به فعالیت فرد یا شرکت پرداخت. پس از آن با در نظر گرفتن اصول برنامه نویسی و توسعه وب سایت می توان به اهداف از پیش تعیین شده دست یافت.

پس از آشنایی با مراحل طراحی سایت بیشتر با اهمیت بهینه سازی سایت آشنا خواهید شد. برای همین در ادامه در چند زیربخش مراحل طراحی وب سایت را برای شما شرح داده ایم:

نبض نت

۱.      طراحی صفحات سایت

اولین قدم در طراحی یک سایت، در نظر گرفتن نیاز مخاطب و طراحی صفحات آن متناسب با نیاز کاربران است. در این مرحله باید صفحات وب به گونه ای طراحی شوند که در ادامه امکان دسترسی سریع به وب سایت برای مخاطب وجود داشته باشد.

۲.      طراحی گرافیکی

سهم قابل ملاحظه ای از میزان موفقیت در طراحی وب سایت مربوط به طراحی گرافیکی آن است. به طور حتم شکل ظاهری وب سایت تاثیر زیادی بر روی مخاطب خواهد گذاشت. برای همین در کنار توجه به طراحی صفحات وب سایت باید به طراحی گرافیکی آن نیز اهمیت داد.

۳.      تولید محتوا برای سایت

در قدم بعدی توجه به تولید بهترین محتوا متناسب با نیاز کاربر دارای اهمیت ویژه است. به خصوص که اخیرا توجه به تولید محتوای کاربرپسند اهمیت بیشتری پیدا کرده است. این محتوا با اطلاعاتی که در بردارد، می تواند به مخاطب اطلاعات لازم را در زمینه حوزه فعالیت وب سایت و یا هدف از تاسیس آن بدهد.

برای مثال ممکن است که محتوای یک سایت شرکتی با یک سایت فروشگاهی کاملا متفاوت باشد و برای همین نیاز به تمهیدات خاص برای تولید محتوا برای هر یک از این سایت ها باشد.

۴.      سئو سایت

سئو سایت ابتدا تا انتهای طراحی انواع وب سایت دارای اهمیت ویژه است. با توجه به این که باید ده ها فاکتور را در زمان سئوی سایت مدنظر داشت، بسیار مهم است که از قدم اول تلاش کنید تمام نکات مهم در سئوی سایت را مد نظر داشته باشید.

برای مثال از قدم اول برای انتخاب نام دامنه و یا پسوند آن دقت زیادی به خرج بدهید تا بتوانید در ادامه بیشترین استفاده را با سئوی بهینه و پیدا کردن مخاطبان هدف در فضای مجازی از این انتخاب درست داشته باشید.

رعایت اصول کدنویسی و توسعه امکانات هنگام طراحی سایت

باید توجه داشته باشید که یک سایت قوی باید در کنار طراحی گرافیکی مناسب، از بهترین زیرساخت برای توسعه خود استفاده کرده باشد و کدنویسی آن نیز به صورت هوشمندانه انجام شده باشد.

ممکن است در طراحی بسیاری از سایت های نیاز به انجام کدنویسی باشد. در این صورت باید کلیه اصول کدنویسی به طور کامل رعایت شود.

کدنویسی برای یک سایت شاید کار ساده ای نباشد و در صورت عدم انجام آن به صورت حرفه ای مشکلاتی برای توسعه سایت به وجود آید.

هزینه طراحی سایت اینترنتی فروش محصولات

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که می تواند برای صاحیان کسب وکارهای مجازی یا واحدهای تولیدی که قصد فروش محصولات خود به صورت آنلاین را دارند از اهمیت بالایی برخوردار باشد، هزینه طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی برای عرضه محصول به مشتریان است.

در صورتی که می خواهید از قیمت ارائه این خدمات توسط شرکت های طراحی سایت در تهران یا شهرستان ها آگاه شوید باید بدانید که به طور معمول حجم محصولاتی که قصد فروش آن ها به صورت آنلاین را دارید تاثیر بسیار زیادی بر هزینه طراحی سایت خواهد داشت.

برای مثال اگر شما قصد فروش هزار محصول را داشته باشید با زمانی که تعداد محصولات شما محدود بوده و ده یا صد عدد باشد بسیار متفاوت است. برای همین است که تعداد صفحات سایت و یا هزینه لازم برای راه اندازی آن در هر یک از این حالات متفاوت خواهد بود.

به همین دلیل بهتر است با توجه به حجم محصولات خود، در این مورد با کارشناسان طراحی سایت که امکان راهنمایی شما را دارند مشورت کنید تا اطلاعات بیشتری به دست اورید.

سخن اخر

امروزه ارائه خدمات اینترنتی با راه اندازی سایت فروش انلاین انواع کالا و محصولات بسیار بیش از گذشته شده است و برای همین ممکن است شما هم به دنبال اگاهی از هزینه های طراحی سایت های فروش اینترنتی هستند.

برای همین بسیاری از فروشگاه ها در سطح شهرهایی مانند تهران و اصفهان یا سایر نقط کشور به دنبال راه اندازی سایت فروش آنلاین محصول یا فعالیت در فضای مجازی برای کسب درآمد می باشند.

در صورت نیاز به آگاهی از نحوه طراحی سایت و هزینه های لازم برای طراحی می توانید با کارشناسان شرکت طراحی سایت نبض نت، به عنوان یکی از شرکت های فعال در شهر تهران، مشورت کنید تا اطلاعات جامع تری در این زمینه در اختیار شما قرار دهند

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا