کسب و کار

طراح دکوراسیون

یک طراح دکوراسیون و محل کار نه تنها بهترین پیشنهادها را برای هماهنگی و طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ارائه می دهد. که به شما در خرید بهترین و مناسب ترین تجهیزات محیطی از نظر کیفیت و قیمت کمک می کند و بهترین مشاوره را به شما می دهد. انتخاب بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات متناسب با خانه یا محل کار شما کمک بزرگی است.

این تصور غلط در جامعه وجود دارد که طراحی داخلی فقط برای افراد ثروتمند و مرفه است که نمیدانند با پول خود چکار کنند! با این وجود به اسن واقعیت مهم تاکید داریم که یک طراح دکوراسیون داخلی یا خارجی می تواند شما را از سردرگمی نجات دهد.

دیزاینر هدیه با ارزشی به شما می دهد:

  • جلوگیری از هدردادن پول
  • صرفه جویی در زمان
  • دانش چیدمان
  • و … به شما می دهد.

هزینه مشاوره دکوراسیون

حتما این سوال برای شما هم پیش می آید که هزینه مشاور دکوراسیون چقدر است؟ چگونه باید آن را پرداخت کنم؟ شاید از عهده هزینه احتمالی و زیاد آن برنیایم! و سوالاتی از این دست.

شرکت ما پیشتاز دکور این اطمینان را به شما می دهد که قبل از انجام هر کاری با شما مشورت خواهد کرد و طراحی دکوراسیون خود را مطابق با بودجه شما در نظر می گیرد و در صورت تایید شما اقدامات لازم برای دیزاین خانه یا محل کار انجام خواهد شد.

هزینه مشاوره دکوراسیون

طراح دکوراسیون خانم

شما فکر می کنید چرا برخی از کارفرما ها به دنبال طراح دکوراسیون خانم هستن؟

جواب این سوال خیلی سخت نیست به دلیل این که خانم ها معمولا دقیق تر هستند و بیشتر از آقایان به جزئیات توجه دارند. به همین دلیل است که استخدام یک دیزاینر خانم می تواند هارمونی محل مورد نظر را تضمین کند با یک طراح خانم در زمینه دیزاین خانه یا محل کار تمامی جزئیات دیده می شود و خانه یا محل کار به بهترین شکل طراحی و چیدمان می شود.

البته این به این معنی نیست که طراحان آقا موفق نیستند، فقط گاهی برخی از مشتریان ترجیح می دهند با طراح خانم کار کنند.

برخی از مواردی که مخاطبین به سمت طراح دکوراسیون خانم می روند:

  1. ریز بین بودن
  2. صبر و حوصله
  3. توجه دقیق به جزئیات
  4. راحتی بیشتر برای محیط خانواده
طراح دکوراسیون اداری

طراح دکوراسیون اداری

شرکت پیشتاز دکور با ارائه خدمات در زمینه طراحی دکوراسیون اداری پیشتاز است. طراحی از صفر تا ۱۰۰، چیدمان وسایل و پارتیشن بندی، تهیه بهترین و با کیفیت ترین مبلمان اداری، نصب بهترین کاغذ دیواری و کفپوش های مناسب با محیط اداری تنها بخشی از خدمات طراحی دکوراسیون اداری است.

شرکت پیشتاز دکور از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده است و در تمامی این مدت تلاش کرده رزومه درخشانی در این زمینه کسب کرده است.

طراح داخلی

طراح داخلی

وظیفه طراح داخلی دکوراسیون چیست؟

از مهم ترین وظایف طراح دکوراسیون تصمیم گیری برای چگونگی هارمونی رنگ ها و ترکیب چیدمان وسایل است. به طور مثال این طراح دکوراسیون داخلی است که باید بداند شما چه نوع سبکی را می پسندید. مدرن یا سنتی؟ کلاسیک یا مینیمال؟ هر فردی یک سلیقه ای دارد و هر محیطی نیاز به چیدمان خاص خود را دارد.

این وظیفه طراح داخلی دکوراسیون است که تشخیص دهد چه نوع سبک برای محیط بهتر است.

دکور خانه

ما به شما توصیه می کنیم برای اینکه طراحی دکوراسیون منزل به بهترین شکل انجام شود باید گزینه های مختلفی را در نظر گرفت تا با پول و هزینه کمتر بهترین و زیباترین توافق را در فضای خانه ایجاد کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی و خرید انواع کالای دکوراسیون و مشاوره رایگان وارد سایت پیشتاز دکور شوید و با کارشناسان و فروشندگان ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان همکاران ما استفاده کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا