اجتماعی

طرح حمایت های ویژه از بیمه شدگان تامین اجتماعی آغاز شد

طرح حمایت های ویژه از بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی همزمان با عید مبعث آغاز شد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، بر اساس دستور اداری صادر شده از سوی مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی، طرح حمایت مالی از تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان، همزمان با عید سعید مبعث آغاز شد.

این طرح، در راستای بهره‌گیری از مزایای استقرار نسخه الکترونیک و تحقق اصلی‌ترین راهبردهای سازمان در ارائه خدمات تأمین سلامت برای کاهش هزینه درمان ۴۶ میلیون نفر جمعیت تحت پوشش و ایجاد رضایتمندی خدمت‌گیرندگان، صیانت از کرامت و حفاظت از شأن مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان در مواجهه با هزینه‌های درمانی و توزیع عادلانه منابع، تسهیل و عدالت در دسترسی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر انجام می‌شود.

رایگان شدن خدمات بستری درمان تمامی بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی در بیمارستان‌های دولتی تمامی شهرستان‌هایی که این سازمان فاقد بیمارستان ملکی است، رایگان شدن خدمات بستری درمان بیمه‌شدگان ۶۵ ساله و بالاتر در کلیه بیمارستان‌های دولتی سراسر کشور (حتی شهرستان‌هایی که سازمان تأمین اجتماعی دارای بیمارستان ملکی است) و محاسبه و پرداخت کل هزینه تجهیزات پزشکی مورد استفاده برای بیماران در بخش بستری تمامی بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی، سه محور حمایت مالی از بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در این دستور اداری است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا