کسب و کار

طرز تهیه ی چیز کیک توت فرنگی

بیسکویت ها را تقریباً با دست خرد کنید و در غذاساز قرار دهید. بلیت بزنید تا خرده های ریز شود. کره را اضافه کنید، کمی هم بزنید تا پخش شود و شبیه ماسه خیس شود. داخل قالب کیک آماده شده بریزید. از یک کاردک برای پخش کردن آن روی پایه و دیوارها استفاده کنید. شما می توانید با توجه به لیست قیمت کنسرو ۱۴۰۱ توت فرنگی را به صورت کنسرو شده خریداری کنید.

از چیزی با پایه صاف و لبه های عمودی استفاده کنید، خرده ها را تقریباً تا بالای کناره ها روی دیوار فشار دهید و پایه را صاف کنید.

از همزن استفاده کنید تا پنیر خامه ‌ای را با سرعت ۴ بیشتر از ۲۰ ثانیه هم بزنید تا یکدست شود. آرد را اضافه کنید، ۵ ثانیه با سرعت ۴ بزنید تا کاملا مخلوط شود.

وانیل، خامه ترش، شکر و پوست لیمو را اضافه کنید. آنقدر بزنید تا ترکیب شوند. تخم ‌مرغ‌ ها را یکی یکی اضافه کنید، آن‌ها را با همزن بزنید تا یکدست شوند (هر کدام ۵ ثانیه) و بعد از آخرین تخم‌مرغ هم بزنید تا تخم ‌مرغ کاملا جا بیفتد.

داخل پوسته آماده شده بریزید. ۵۵ دقیقه بپزید. قسمت بالایی باید قهوه ای طلایی بسیار روشن، ترک خورده و تقریباً صاف باشد. وقتی ماهیتابه را به آرامی تکان می دهید باید کمی تکان بخورد.

کیک را در فر با درب ۲۰ سانتی ‌متری باز کنید، سپس به مدت ۴ ساعت در قالب در یخچال قرار دهید. کناره ها را بردارید. برای بیرون آوردن چیزکیک از قالب کیک، از کاغذ آویزان استفاده کنید. سپس چیزکیک را از روی کاغذ بردارید.

آموزش درست کردن رویه توت فرنگی

توت فرنگی خرد شده، وانیل، شکر و آب لیمو را در یک قابلمه بریزید. هم بزنید سپس روی حرارت متوسط ​​بگذارید تا بجوشد. قیمت توت فرنگی عمده کمی ارزان می باشد و می توانید به آسانی آن را تهیه کنید.

۱۰ دقیقه بجوشانید تا توت فرنگی ها تجزیه شوند. آرد ذرت را با آب مخلوط کرده و در قابلمه اضافه کنید و هم بزنید.

توت فرنگی نصف شده را اضافه کنید و ۱ دقیقه تفت دهید تا نرم شود. سس باید شربتی باشد، از روی اجاق گاز بردارید و خنک شود. با سرد شدن غلیظ می شود. پس از خنک شدن، هم بزنید. ضخامت را طوری تنظیم کنید که قوام مناسبی داشته باشد

با قاشق روی چیزکیک بریزید تا با یک لایه توت فرنگی پوشانده شود. نصف های توت فرنگی را برگردانید تا رو به پایین باشد. ۲ ساعت در یخچال بگذارید. برش بزنید و با باقی مانده سس توت فرنگی سرو کنید.

آموزش درست کردن رویه توت فرنگی

نکات مهم در زمینه ی درست کردن چیز کیک

کیک در بهترین حالت خود ظرف ۴ روز مصرف می شود، پس از آن احساس می کنم شروع به متراکم شدن می کند اما هنوز واقعا عالی است، اکثر مردم تفاوتی را متوجه نمی شوند، ایده آل برای بالا بردن روز یا روز قبل. بعد از ۲ تا ۳ روز، قسمت بالایی شروع به “عرق کردن” می کند، اما چندان قابل توجه نیست. شما می توانید با خرید بادام عمده و خرد کردن آن، داخل محتویات چیز کیک از آن استفاده کنید. رویه توت فرنگی باید مانند قوام مربا باشد نه ژله سفت شده. هنگام برش باید کمی تراوش کند. پایه تابه های فنری شکل کمی برجستگی دارد. با معکوس کردن آن، هیچ برآمدگی وجود ندارد که باعث می شود چیزکیک را راحت تر روی بشقاب سرو بکشید بدون اینکه پوسته آن خراب شود. خطر نشت خمیر وجود ندارد زیرا پوسته به اندازه کافی ضخیم است که همه آن را در خود نگه دارد.

نکات مهم در زمینه ی درست کردن چیز کیک

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا