ورزش

نخستین طلای کشتی بر سینه «گرایی» درخشید

محمدرضا گرایی، ملی‌پوش وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست همه حریفانش موفق شد نخستین مدال طلای این رشته در سی و دومین دوره بازیهای المپیک را برای ایران به ارمغان بیاورد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، روز دوازدهم سی و دومین دوره بازی‌های المپیک به میزبانی توکیو در شرایطی برای ورزش ایران آغاز شد که از مجموع رشته‌های حاضر در این مسابقات تنها کشتی، کاراته و وزنه برداری باقی مانده است.

روز دوازدهم با رقابت‌های کشتی آغاز شد و طی آن حسن یزدانی با اقتدار دو حریف خود را شکست داد و راهی فینال شد. حسن یزدانی اگر بتواند در المپیک توکیو به مدال طلا دست پیدا کند نخستین کشتی گیر تاریخ ایران خواهد بود که دو مدال طلای المپیک را به دست آورده است.

پیش از این جواد فروغی نخستین مدال طلای کاروان ورزش ایران را در رشته تیراندازی به ارمغان آورده بود.

در ادامه رقابت‌های امروز علی داودی وزن بردار کشورمان در دسته فوق سنگین موفق به کسب مدال نقره شد که با احتساب این مدال مجموع مدال‌های ایران در المپیک توکیو به ۴ مدال رسید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا