اقتصادی

طلا و سکه به سمت ارزانی حرکت کردند

امروز بازار ارز با تمایل به کاهش آغاز به کار کرد. این مهم به نحوی بوده که نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، نیم سکه، ربع سکه و سکه یک گرمی کاهش داشتند.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین امروز در بازار تهران قیمت هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت به یازده میلیون و ۹۵۲ هزار تومان رسید. این در حالی است که نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم بدون هیچ تغییری نسبت به روز پنج شنبه گذشته همچنان یازده میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در میان خریداران و فروشندگان دست به دست می‌شود.

از سوی دیگر نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و چهار میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت خوردند که بر این اساس نیم سکه ۱۵ هزار تومان و ربع سکه ۳۰ هزار تومان ارزان‌تر شدند.

قیمت روز سکه بهار آزادی

همچنین هر سکه یک گرمی نیز در حالی دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد که این مهم از کاهش قیمت ۱۰ هزار تومانی آن نسبت به روز آخر کاری هفته گذشته خبر می‌دهد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در حالی یک میلیون و ۱۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان خرید و فروش شد که به معنای کاهش قیمت دو هزار و ۶۰۰ تومانی آن است. این در حالی است که هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز با کاهش سه هزار و ۴۰۰ تومانی قیمت به یک میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

نرخ اونس طلا در بازار جهانی هم فعلا مانند روز جمعه هزار و ۸۷۹ دلار باقی مانده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا