اجتماعی

طوفان شدید در سیستان ۱۱۶۱ نفر را راهی مراکز درمانی کرد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان از مراجعه هزار و ۱۶۱ نفر از ساکنان حوزه شمال استان در پی وقوع طوفان در این منطقه به مراکز بهداشتی و درمانی خبر داد.

به گزارش روند بازار، مجید محبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۲۰ تاکنون شهریورماه جاری تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز، هزار و ۱۶۱ نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی شده‌اند که از این تعداد، ۱۶۲ نفر در حال حاضر بستری بوده و ۹۹۹ نفر نیز با دریافت خدمات درمانی لازم به منازل خود بازگشتند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ناراحتی‌های تنفسی، قلبی و چشمی از عمده علائم مراجعه کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی در منطقه سیستان از شب گذشته تاکنون بوده است.

وی گفت: تمامی نیروهای ‏امدادی و خدمات‌رسان در مسیرهای ارتباطی منطقه سیستان در حالت آماده‌باش ‏هستند تا در صورت نیاز اقدام به کمک‌رسانی کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا