اقتصادی

عجیب‌ترین پیش‌بینی از قیمت اتریوم

شاید قبلا فقط پیش‌بینی‌ قیمت‌های عجیب مختص بیت‌کوین بود اما حالا یک بانک پیش‌بینی می‌کند اتریوم ۳۵ هزار دلار می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بانک بزرگ چارترد بریتانیایی با وجود ریزش‌های اخیر بازار هنوز هم روی پیش‌بینی خود از اتریوم ۳۵ هزار دلاری مصمم است.

جفری کندریک، رئیس تحقیقات و توسعه غول بانکی چارترد عقیده دارد قیمت اتریوم در بلندمدت به راحتی به ۳۵ هزار دلار می‌رسد. این تحلیلگر سناریو اتریوم ۳۵ هزار دلاری را آخرین بار در سپتامبر سال گذشته عنوان کرد. آن زمان بازار اصلاح کرده بود و انتظار می‌رفت روند صعودی قدرت بگیرد.

این بانک بعدها پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین در چند ماه اول سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد اما این اتفاق نیوفتاد. بیت‌کوین در حال حاضر در محدوده ۳۸ هزار دلار و با تقاضای اندک به معاملات ادامه می‌دهد. البته با اینکه عرضه در بازار زیاد است اما تقاضا سازمانی به شدت افزایش پیدا کرده است.

پیش‌بینی اتریوم ۳۵ هزار دلاری از زمانی شروع شد که بحث‌های اتریوم نسخه دو بر سر زبان‌ها افتاد. هنوز در رابطه با اتریوم نسخه دو چیزی نمی‌دانیم اما به نظر می‌رسد قرار است تا تابستان شروع به کار کند.

کندریک عقیده دارد که بهترین ارزهای دیجیتال که می‌توانند با اتریوم رقابت کنند اوالانچ و پولکادات هستند اما سلطه اتریوم به این زودی کاهش پیدا نمی‌کند. بانک چارترد همین چند ماه پیش اعلام کرد که قصد راه‌اندازی یک صرافی ارز دیجیتال برای تقاضاهای سازمانی را دارد.

به عقیده این بانک تقاضا سازمانی برای رمزارز روز به روز در حال افزایش است. بیل وینترز، مدیرعامل استاندارد بانک چارترد گفت: کریپتوکارنسی برای ماندن آمده است. روزی می‌رسد که بانک‌ها هم رمزارز می‌خرند.

بانک چارترد هیچ زمان مشخصی را برای پیش‌بینی خود اعلام نکرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا