اقتصادی

۶ پیش‌بینی عجیب از قیمت بیت‌کوین +اینفوگرافی

پیش‌بینی‌های عجیب از قیمت بیت‌کوین کم نیست. بعضی از پیش‌بینی‌ها آنقدر عجیب‌اند که همه ما را انگشت به دهان گذاشته است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، احتمالا شما هم بارها پیش‌بینی‌های عجیب از قیمت بیت‌کوین را دیده‌اید. بعضی از این پیش‌بینی‌ها آنقدر عجیب‌اند که دهان آدم باز می‌ماند. مثلا برخی پیش‌بینی می‌کنند که بیت‌کوین به یک میلیون دلار می‌رسد. به نظر شما این پیش‌بینی محقق می‌شود؟

«اگر هر بیت‌کوین یک میلیون دلار شود. با احتساب ۲۱ میلیون موجود در گردش باید ارزش بازار بیت‌کوین به ۲۱ تریلیون دلار (۲۱ هزار میلیارد دلار) برسد. این در حالیست که ارزش کل بازار رمزارزها در حال حاضر هزار و ۷۰۰ میلیارد دلار است.»

این تازه اول ماجراست. یک شرکت آمریکایی پیش‌بینی کرده است که بیت‌کوین در طولانی‌مدت به ۴/۸ میلیون دلار می‌رسد. اما خب این قیمت‌ها فقط پیش‌بینی است. پیش‌بینی به این معنی نیست که بیت‌کوین حتما به این قیمت می‌رسد.

برخی از کارشناسان هم عقیده دارند که بیت‌کوین در طولانی‌مدت به نیم میلیون دلار می‌رسد.

اینفوگرافی عجیب‌ترین پیش‌بینی‌ها از قیمت بیت‌کوین
اینفوگرافی عجیب‌ترین پیش‌بینی‌ها از قیمت بیت‌کوین

هیچکدام از این شرکت‌ها و تحلیلگران زمان مشخصی برای پیش‌بینی خود اعلام نکردند و عقیده دارند این می‌تواند نهایت رشد قیمت بیت‌کوین باشد. به نوعی این پیش‌بینی برای سال‌ها بعد از این است که بیت‌کوین جای طلا را بگیرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا