بورس

عرضه اولیه جدید، شنبه آینده در بورس انجام می‌شود

تعداد ۲۰۰ میلیون سهم شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیاتک شنبه آینده(۲۸ آبان) در بورس عرضه اولیه می‌شود.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، تعداد ۲۰۰ میلیون سهم شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیاتک معادل ۵ درصد سهام این شرکت، شنبه آینده(۲۸ آبان) با نماد معاملاتی “کیمیاتک” در بورس اوراق بهادار عرضه اولیه می‌شود.

این میزان عرضه توسط گروه مدیریت صنعت خرده فروشی کوروش در حالی در بازار دوم معاملات بورس از طریق کارگزاری بانک ملت انجام می‌شود که در آن قیمت پایه هر سهم ۹۵۰ تومان و قیمت پایه کل ۱۹۰ میلیارد تومان تعیین شده است.

بر اساس این گزارش، کارگزاران خریدار درصورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که ۱۰درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقدا ً یا بصورت ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز یا ارائه دهند و تاییدیه را مبنی بر اخذ تضامین مربوطه به بورس تهران تحویل دهند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا