بورس

عرضه اولیه شکام در راه است / سه‌شنبه «شکام» عرضه می‌شود

روز سه‌شنبه عرضه اولیه جدید دیگری به بازار سهام می‌آید. شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز با نماد «شکام» روانه بازار می‌شود.

به گزارش روند بازار بورس به نقل از تجارت‌نیوز، شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز (سهامی عام) با نماد «شکام»  روز سه‌شنبه در بازار سهام عرضه می‌شود. این شرکت ۹۰ میلیون از سهام خودش را در بورس عرضه می‌کند. دامنه قیمت ثبت سفارش شکام از مبلغ ۱۶,۶۱۰ ریال تا ۲۰,۳۰۰ ریال خواهد بود.

لازم به ذکر است بر اساس دستورالعمل پذیره‌نویسی و عرضه اولیه اوراق‌بهادار در فرابورس ایران به اطلاع می‌رساند سهام شرکت مذکور به سرمایه‌گذاران واجد شرایط عرضه می‌شود.

در این عرضه اولیه هر صندوق بورسی می‌تواند حداکثر ۱۸ میلیون سهم خریداری کند. همچنین قیمت مبنای این سهم ۱۸۴۵۵ و ارزش آن ۲۸۴۷۲ ریال ارزیابی شده است.

عرضه اولیه سهام شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز با نماد «شکام»

منظور از سرمایه‌گذاران واجد شرایط صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار است و سهام شکام برای سرمایه‌گذاران خرد قابل خریداری نیست.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا