بورس

جزئیاتی از بزرگترین عرضه اولیه امسال / فجهان چقدر نقدینگی می‌خواهد

بزرگترین عرضه اولیه امسال در حالی چهارشنبه ۱۷ شهریور در نماد فجهان انجام می‌شود که سهام تخصیص داده شده روز شنبه مشخص خواهد شد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، پس از چند هفته که خبری از عرضه اولیه در بازار سهام نبود، امروز و پس از خبر عرضه اولیه «کیمیا تک» اطلاعیه دومین عرضه اولیه روز چهارشنبه ۱۷ شهریور هم منتشر شد.

عرضه اولیه فجهان

بر اساس اطلاعیه فرابورس، روز چهارشنبه چهار میلیارد سهم از سهام شرکت فولاد سیرجان با نماد «فجهان» در بورس عرضه خواهد شد.

هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۸۰۰۰ سهم در بازه قیمتی ۴۵۰ تا ۵۵۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد که معادل چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود.

اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان-فجهان 1

البته با توجه به مشارکت ۲٫۸ میلیون نفری در آخرین عرضه اولیه، احتمالا به هر کد بورسی بیش از ۱۴۵۰ سهم تعلق نگیرد که حدود ۸۰۰ هزار تومان نقدینگی نیاز خواهد داشت.

نکته جالب در خصوص این عرضه اولیه که بزرگترین عرضه اولیه امسال خواهد بود، این است که اگر چه ثبت سفارش روز چهارشنبه انجام می‌شود؛ اما تخصیص سهام روز شنبه ۲۰ شهریورماه انجام خواهد شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا