اقتصادی

عرضه اولیه فردا لغو شد

عرضه اولیه سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی در بورس تهران که قرار بود فردا صورت بگیرد، لغو شد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین،برحی فعالان بازار این اتفاق را سیگنالی منفی برای بورس تلقی کردند چرا که بورس امروز برای سومین روز پیاپی با ریزش شاخص روبرو بود و محدوده حمایتی خود را از دست داده است.  مدیریت عملیات بازار شرکت بورس طی اطلاعیه ای اعلام کرد عرضه سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس (اپال) فردا ( ۲۶ آذر ماه) انجام نخواهد شد.

بدیهی است اطلاع رسانی در خصوص تاریخ عرضه متعاقبا اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، قرار بود چهارشنبه ( ۲۶ آذرماه) تعداد دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم معادل ۱۳ درصد از سهام شرکت ” فرآوری معدنی اپال کانی پارس ” به عنوان پانصد وهفتاد و پنجمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “استخراج کانه های فلزی” گروه و طبقه “استخراج کانه های فلزی آهنی” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد ” اپال ” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا