بورس

عرضه اولیه نماد مدیریت در فرابورس

عرضه اولیه مدیریت چهارشنبه ۲۰ مردادماه در فرابورس انجام می شود و حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای خرید این عرضه اولیه ۲۱۰ هزار تومان است. به این ترتیب سهام شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری (مدیریت) به عنوان نهمین عرضه اولیه بازار سرمایه در فرابورس به خریداران عرضه خواهد شد.

روند بازار – تعداد کل سهام قابل عرضه در فرابورس ۲۲۵ میلیون برگه سهم معادل ۱۵ درصد از کل سهام این شرکت است. مدیر عرضه این نماد شرکت کارگزاری صبا جهاد خواهد بود.

تعداد سهام قابل عرضه به عموم در روز چهارشنبه ۲۱۰ میلیون برگه سهم است و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۴۲۰ سهم خواهد بود. دامنه قیمتی مدیریت در ثبت سفارش از مبلغ ۴۵۶۶ ریال تا مبلغ ۵۰۲۳ ریال است.

البته با توجه به میزان مشارکت در عرضه اولیه قبلی فرابورس که بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بود، به نظر نمی‌رسد در این عرضه اولیه هم به هر کد بورسی بیش از ۸۰ سهم برسد که پولی معادل ۴۰ هزار تومان بیشتر نیاز نخواهد داشت.

شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش، از تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ به‌عنوان دویست و سی و ششمین نماد معاملاتی (شصت و هفتمین شرکت در بازار اول)، در فهرست نرخ های بازار اول فرابورس ایران درج شد.

«شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی» وابسته به هلدینگ بانک، بیمه و سهام صندوق بازنشستگی کشوری است و در تاریخ ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۹ با نماد معاملاتی «مدیریت» در گروه سرمایه گذاری‌ها، زیر گروه «سایر واسطه­ های مالی» و با کد صنعت ۵۶۹۹ در فرابورس درج شده است.

آگهی درج نماد مدیریت در فرابورس

گفتنی است، گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ بانک، بیمه و سهام صندوق بازنشستگی) چندی پیش با نماد «ومدیر» در بازار دوم بورس تهران درج نماد شد که بزودی امکان معامله آن فراهم خواهد شد. همچنین ETF مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی کشوری با نماد «مدیر» در نیمه نخست امسال در بازار فرابورس پذیرش و قابل معامله شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا