اقتصادی

عرضه ۲ هزار دستگاه شاهین چهارشنبه در بورس

تعداد ۲۰۰۰ دستگاه خودرو شاهین، چهارشنبه این هفته در بورس کالا عرضه می‌شود.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، بورس کالای ایران چهارشنبه این هفته(۳۰ آذر) میزبان عرضه ۲۰۰۰ دستگاه خودرو شاهین متعلق به شرکت سایپا برای دومین بار خواهد بود.

قیمت پایه این خودروها در حالی ۳۰۴ میلیون تومان و درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۵۰ درصد در نظر گرفته شده است که شاهین‌ها ۲۵ اسفندماه امسال به مشتریان تحویل می شود.

در اطلاعیه عرضه شاهین آمده است: محل تحویل خودرو نمایندگی های فروش شرکت سایپا به انتخاب مشتری است.

بر این اساس خریداران ملزم به واریز ۱۲ درصد مالیات و عوارض قانونی (برمبنای قیمت معامله) و همچنین مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۶۵ ریال شامل: ۳۸ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۴۶۵ ریال بابت بیمه شخص ثالث و ۵ میلیون و ۵۷۵ هزار و ۶۰۰ ریال برای خدمات مرتبط با خدمات شماره گذاری و پلاک بوده و دعوتنامه تکمیل وجه جهت مبالغ مذکور برای مشتری صادر می شود. در صورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا ۵ روز پس از ارسال پیامک تکمیل وجه متعلقات قانونی به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

شایان ذکر است شرکت سایپا در عرضه قبلی خود که در تاریخ ۲۲ شهریور بود از ۱۰۰ دستگاه شاهین عرضه شده موفق به فروش ۶۴ دستگاه شده بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا