اقتصادی

عرضه هرگونه مرغ قطعه بندی شده ممنوع است

سازمان حمایت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد عرضه هرگونه مرغ قطعه‌بندی شده ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، طبق مصوبات قرارگاه ساماندهی بازار مرغ، هرگونه عرضه مرغ قطعه‌بندی شده و یا طعم دار کردن قطعات مرغ ممنوع خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه سازمان حمایت، بازرسان این سازمان و سازمان‌های صمت استان‌ها، به منظور کنترل فروش مرغ به قیمت مصوب موضوع را، درسراسر کشور به طور مستمر و پیوسته پایش و در صورت مشاهده هرگونه تخلف پرونده متخلفین را به تعزیرات حکومتی ارسال خواهند کرد.

براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان تعزیرات حکومتی؛ به این پرونده‌ها در اولویت رسیدگی و با متخلفان برخورد و صدور رای خواهد شد.

بر اساس مصوبات قرارگاه ساماندهی مرغ، حداکثر قیمت مصوب مرغ گرم برای مصرف کننده کیلویی ۲۴ هزارو ۹۰۰ تومان تعیین شده است.

این اطلاعیه به منزله ابلاغیه رسمی تلقی شده و اجرای آن برای تمامی واحد‌های مربوطه الزامیست.

با توجه به افزایش تولید و تمهیدات صورت گرفته به منظور افزایش عرضه مرغ در بازار، از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه تخلف در این زمینه، موضوع را جهت رسیدگی سریع، از طریق مراجعه حضوری و یا انعکاس به شماره تلفن ۱۲۴ در سراسر کشور اعلام نمایند تا در اسرع وقت مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا