اقتصادی

عرضه کامیون کِشنده دوشنبه در بورس کالا

بورس کالای ایران فردا (دوشنبه) شاهد عرضه ۴۰ دستگاه کامیون کشنده FAW CA ۴۱۸۰ متعلق به شرکت سیبا موتور است.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صداوسیما، قیمت پایه این محصول ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان، تاریخ تحویل ۱۷ بهمن و درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۱۰ درصد تعیین شد.
در مشخصات کامیون کشنده فاو آمده است:
هر کد ملی (شخص حقیقی) صرفا مجاز به ثبت سفارش برای یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (شخص حقوقی) حداکثر مجاز به ثبت سفارش ۵ دستگاه خودرو است.
صدور سند و شماره گذاری فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و رنگ خودرو‌ها سفید است.
خریداران لازم است پس از انجام خرید از طریق سامانه فروش محصول‌های گروه بهمن (اینجا) عاملیت‌های مجاز را انتخاب و جهت تحویل به محل کارخانه (تبریز، بلوار ملت، سه راه کبریت سازی، ابتدای جاده صنعتی غربی سیبا موتور) مراجعه کنند.
خریداران ملزم به واریز وجه مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها حداکثر تا پایان مهلت تسویه قرارداد در بورس کالا به شماره حساب اعلامی متعلق به سیباموتور هستند. هزینه‌ها شامل ۹ درصد مالیات ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌های جانبی جمعا به مبلغ ۱۰۲ میلیون و ۸۵۶ هزار و ۱۱ ریال (شامل مالیات و عوارض شماره گذاری به مبلغ ۲۲ میلیون ریال، شماره گذاری به مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، هزینه پست، صدور و هوشمند سازی کارت خودرو به مبلغ یک میلیون و ۲۶۲ هزار ریال، بیمه شخص ثالث به مبلغ ۷۷ میلیون و ۹۴ هزار و ۱۱ ریال) است. همه هزینه‌های فوق صرفا باید از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت واریز شود.

به نقل از: کالا خبر

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا