کسب و کار

علت روشن نشدن گوشی سامسونگ

آیا می دانید علت روشن نشدن گوشی سامسونگ چیست؟ آیا تاکنون گوشی سامسونگ شما خاموش شده است؟ در پاسخ به این سوالات باید گفته شود که روشن نشدن گوشی سامسونگ بسیار عادی بوده که امکان دارد بعد از چند سال و استفاده از این دستگاه های هوشمند و با کیفیت اتفاق بیفتد. در واقع روشن نشدن گوشی سامسونگ به طور ناگهانی ارتباط مستقیمی به سیستم عامل و یا نوع برند گوشی نخواهد داشت.

بلکه علت روشن نشدن گوشی سامسونگ اختلالات سخت افزاری و یا تداخلات نرم افزاری خواهد بود، اگر کاربران با یک صفحه سیاه مواجه شدند و با تلاش های بسیار نتوانستند گوشی سامسونگ را روشن کنند تا پایان این مقاله با ما همراه باشند تا در این زمینه اطلاعات لازم را به دست بیاورند.

بررسی دلایل روشن نشدن گوشی سامسونگ

قبل از اینکه بخواهیم روش های رفع مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ را بیان کنیم بهتر است، دلیل روشن نشدن گوشی سامسونگ را بدانید تا به طور کامل اطلاعات لازم را در این موضوع به دست بیاورید، و بدانید که به طور دقیق مشکل گوشی سامسونگ از کجاست؟

در کل هنگامی که کاربران با این مشکل مواجه می شوند اولین کاری که باید انجام دهند این است که انگشت خود را برای چند ثانیه روی دکمه پاور نگه داشته که این مورد پاسخگوی مشکل گوشی سامسونگ نیست، با تمام این توضیحات زمانی که گوشی سامسونگ روشن نمی شود به طور طبیعی نشان دهنده یک مشکل می باشد، که عمدتاً به علت نصب یک برنامه بد افزار مخرب است که شاید کاربران از آن اطلاع ندارند، اما اگر می خواهید با سایر مشکلات در این زمینه آشنا شوید میتوان به موارد بعدی اشاره کرد:

در تماس بودن گوشی سامسونگ با آب

 رخ دادن مشکل سخت افزاری

 نیاز گوشی سامسونگ به آپدیت نرم افزار

 اگر کاربر گوشی خود را صددرصد شارژ کرده، شاید بتوان با اتصال مجدد شارژر مشکل را رفع کرد و حتی شاید نیاز به تعویض باتری باشد. در صورتی که بخواهید نکات مهم در تعویض باتری سامسونگ را بدانید می توانید به لینک آن مراجعه فرمایید.

روشن نشدن گوشی سامسونگ بعد از آپدیت

برخی مواقع بعد از دریافت و در زمان نصب بروز رسانی ها گوشی سامسونگ دچار مشکل شده و در بدترین حالت ممکن، گوشی خاموش شده و دیگر روشن نمی شود. برای اینکه از بروز این اتفاق در زمان نصب به روز رسانی ها جلوگیری کرد، چند روش بسیار ساده وجود دارد که با انجام آنها گوشی شما خاموش نشده و یا اگر خاموش شود بعد از تعمیر میتوان اطلاعات را بازیابی کرد.

یکی از مهمترین نکاتی که نباید هرگز آن را فراموش کرد، پشتیبان گیری از تمام اطلاعات می باشد. لازم به ذکر است که باید در یک بازه زمانی مشخص شده از تمام اطلاعات گوشی پشتیبان گیری شود. اگر کاربر پشتیبان گیری بیشتری بگیرد، در هنگام از دست دادن اطلاعات و اقدام به بازیابی آنها مطالب بیشتری بازگردانده خواهد شد. ما به شما توصیه می کنیم یک سرویس ابری به کار ببرید تا در هر وقت که خواستید به اطلاعات پشتیبان گیری شده خود دسترسی پیدا کنید. همچنین شما می توانید از فایل ها و اطلاعات گوشی سامسونگ خود، روی رایانه نیز پشتیبان گیری کنید. برای این کار باید گوشی را با یک کابل usb به کامپیوتر وصل کرده و روی آن پشتیبان گیری کرد.

رفع مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ

ما در ادامه ی مطالب سعی داریم شما را با روش های حل مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ آشنا کنیم، اگر این مشکل برای شما به وجود آمد باید موارد زیر را به دقت مورد بررسی قرار دهید. در صورتی هم که نیاز به تعمیر موبایل سامسونگ داشته باشید می توانید به شرکت آنی تعمیر که در این زمینه بهترین خدمات را ارائه می دهد مراجعه فرمایید.

گوشی سامسونگ را شارژ کنید.

امکان دارد یکی از دلایل اصلی خاموش شدن گوشی سامسونگ شارژ نشدن باتری باشد، که دچار مشکل شده است. پس شما می ‌توانید شارژر اورجینال را به گوشی متصل کرده و بعد از برقراری ارتباط مابین گوشی و شارژر پس از ۱۵ دقیقه گوشی را روشن کرده، در صورت روشن نشدن گوشی باید موارد زیر را انجام دهید:

ببینید که آیا باتری گوشی، جریان برق را دریافت می کند؟

بعد از خاموش شدن گوشی سامسونگ آن را به شارژر متصل کرده و حدود یک دقیقه صبر کرده تا مشاهده کنید که آیا آیکون باتری بر روی نمایشگر گوشی سامسونگ ظاهر خواهد شد یا نه. اگر شما بر روی صفحه نمایش گوشی سامسونگ آیکون باتری در حال شارژ را دیدید، خیال شما از این بابت راحت باشد که باتری کاملاً سالم بوده و باید مراحل بعدی را انجام دهید.

ولی اگر به جای آیکون باتری در حال شارژ یک چراغ کوچک چشمک زن را دیدید یعنی اینکه باتری به اندازه کافی انرژی دریافت نمی ‌کند تا صفحه نمایش را روشن کند. پس باید حدود ۳۰ دقیقه دستگاه در حالت شارژ باشد و مجدداً امتحان شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا