اجتماعی

اینترنت تلفن همراه قطع شد!/ علت قطعی اینترنت چیست؟

بر اساس گزارش‌های مختلف، اینترنت تلفن همراه امروز ۹ تیر ماه ۱۴۰۱ در بسیاری از مناطق قطع بود. این قطعی اینترنت تنها محدود به اپراتورهای تلفن همراه بود و اینترنت ثابت مشکلی نداشت. اما علت قطعی اینترنت چیست؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز،‌ امروز نهم تیر ماه دومین روز برگزاری کنکور سراسری است و آنگونه که روابط عمومی همراه اول اعلام کرده بنا به درخواست سازمان سنجش، اینترنت اپراتورهای تلفن همراه قطع بوده است.

اگرچه کاربران زیادی گزارش قطعی اینترنت داده‌اند اما همراه اول اعلام کرده که اینترنت تلفن همراه تنها در مناطقی قطع شده که آزمون سراسری در آن مناطق برگزار می‌شود.

اما سوالی که بسیاری از کاربران دارند این است که اینترنت تا چه ساعتی قطع است؟ اینترنت همراه امروز تا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه قطع است و بعد از آن نباید در برقراری ارتباط مشکلی وجود داشته باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا